Gå til innhold

Hvilken film kjøpte du sist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tom Hanks? Han er jo gullgutten sjæl!

Så Seks dager og syv netter på tv i går, og fant ut jeg synes Anne Heche er knakandes god!

Det hadde jeg ikke lagt merke til før (og jeg har til og med sett denne filmen før).

:)

Men riv rav ruskende gal, og sliter med å få de spennende rollene, dessverre.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Klara Q

6

• laguna1365380434

5

• flisa

3

• Lillemus

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men riv rav ruskende gal, og sliter med å få de spennende rollene, dessverre.

Gal? Bare fordi hun skulle ombord på et romskip og fordi hun har et alter ego som ofte slår av en prat med Gud..?

(Jeg googlet...)

Visste ikke dette, jeg, gitt - og hun ble visst misbrukt av faren sin også, og sier det er derfor hun ble koko. Dakar Anne!

Men flink er hun!

Skrevet

Gal? Bare fordi hun skulle ombord på et romskip og fordi hun har et alter ego som ofte slår av en prat med Gud..?

(Jeg googlet...)

Visste ikke dette, jeg, gitt - og hun ble visst misbrukt av faren sin også, og sier det er derfor hun ble koko. Dakar Anne!

Men flink er hun!

*LOL* - det viste ikke jeg heller. Men jeg har sett intervjuer på TV, og det har aldri vært noen tvil om at hun ikke er 100% som alle andre, for å si det sånn.

Men hun er veldig søt, da.

Skrevet

*LOL* - det viste ikke jeg heller. Men jeg har sett intervjuer på TV, og det har aldri vært noen tvil om at hun ikke er 100% som alle andre, for å si det sånn.

Men hun er veldig søt, da.

Ja, hun er det :)

Søt og kul!

*i fjortismodus*

Gjest kroppogsjel
Skrevet

De elskende på Pont Neuf- deilig kjærlighetshistorie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...