Zombiebob Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Tom Hanks? Han er jo gullgutten sjæl! Så Seks dager og syv netter på tv i går, og fant ut jeg synes Anne Heche er knakandes god! Det hadde jeg ikke lagt merke til før (og jeg har til og med sett denne filmen før). Men riv rav ruskende gal, og sliter med å få de spennende rollene, dessverre. 0 Siter
Klara Q Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Men riv rav ruskende gal, og sliter med å få de spennende rollene, dessverre. Gal? Bare fordi hun skulle ombord på et romskip og fordi hun har et alter ego som ofte slår av en prat med Gud..? (Jeg googlet...) Visste ikke dette, jeg, gitt - og hun ble visst misbrukt av faren sin også, og sier det er derfor hun ble koko. Dakar Anne! Men flink er hun! 0 Siter
Zombiebob Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Gal? Bare fordi hun skulle ombord på et romskip og fordi hun har et alter ego som ofte slår av en prat med Gud..? (Jeg googlet...) Visste ikke dette, jeg, gitt - og hun ble visst misbrukt av faren sin også, og sier det er derfor hun ble koko. Dakar Anne! Men flink er hun! *LOL* - det viste ikke jeg heller. Men jeg har sett intervjuer på TV, og det har aldri vært noen tvil om at hun ikke er 100% som alle andre, for å si det sånn. Men hun er veldig søt, da. 0 Siter
Klara Q Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 *LOL* - det viste ikke jeg heller. Men jeg har sett intervjuer på TV, og det har aldri vært noen tvil om at hun ikke er 100% som alle andre, for å si det sånn. Men hun er veldig søt, da. Ja, hun er det Søt og kul! *i fjortismodus* 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 De elskende på Pont Neuf- deilig kjærlighetshistorie. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.