Gjest Fenrisulven Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Vi har kjøpt en John Deere 12v leketraktor og spørsmålet er, vet dere om man kan få byttet hjul på den eller et eller annet lurt å feste på hjulene? Den spinner og kommer ikke av flekken hvis det er grus eller litt humpete. Hjulene er laget av hardplast så det er lite "veigrep" Har lurt på om det kan finnes noe slags "gummitape" eller noen andre Petter Smart løsninger. Takknemlig for tips! (Dette ligger også på foreldre-småbarn) Hilsen 0 Siter
Gjest terrapøyt Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Ser ofte nicket han her...*gliser* 0 Siter
Gjest Fenrisulven Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Ser ofte nicket han her...*gliser* Øhh? 0 Siter
Gjest terrapøyt Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Øhh? Det er faktisk et nick her inne på DOL som heter Petter Smart. DET, var mitt poeng. 0 Siter
Gjest Fenrisulven Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Det er faktisk et nick her inne på DOL som heter Petter Smart. DET, var mitt poeng. Åh, da så. Var ikke klar over det, men det kan jo være at han er en Petter Smart og kan hjelpe meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.