Aryane Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Det er et halvt år siden meg og eksen gikk fra hverandre, og det var ingen dramatikk rundt bruddet, vi har vært gode venner siden. Tror egentlig han håpet vi skulle komme sammen igjen, men jeg var ærlig med ham og sa at det ikke kom til å skje. Han har i perioden etter bruddet komt mye på besøk, hvilket jeg ikke har hatt noe imot. Ikke før nå når jeg har fått ny kjæreste. Når han kommer kommer han gjerne sent på kvelden og blir sittende, ofte må jeg be ham gå for jeg skal tidlig opp. Når kjæresten min er her kommer han ikke, selv om de har vært gode venner, nå vil han ikke snakke om ham, de har liksom vært venner gjennom meg, så de har ikke noe sælig kontakt nå. Tror kanskje han er litt sjalu selv om han sier han syns det er helt greit at vi er sammen. Men det irriterer meg at han hele tiden kommer på disse uventete besøkene når jeg er alene. Vi bor like ved hverandre, så barna går stort sett som de vil mellom oss, men de bor hos meg, og er hos ham når jeg er på reisejobb. Hvordan skal jeg få ham til å forstå at han ikke kan komme hele tiden, det er snakk om nesten hver kveld. Av og til er det jo hyggelig med selskap, men ikke hele tiden. 0 Siter
favn Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Si det som det er. Nå synes det som om han prøver å få deg tilbake, og så lenge du tar imot alle disse besøkene, gir du ham bekreftelse på at det finnes en åpning... 0 Siter
Gjest Det enkle er ofte det beste Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Du sier: Du må "forstå at du ikke kan komme hele tiden, det er snakk om nesten hver kveld. Av og til er det jo hyggelig med selskap, men ikke hele tiden." Enkelt og greit. 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Bare vent til han får seg dame - da ser du ikke mer til han - - -:-) 0 Siter
Aryane Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Bare vent til han får seg dame - da ser du ikke mer til han - - -:-) hehe....han er ferdig med damer sier han. Vel vi får se, får håpe han finner seg en snart ) 0 Siter
org Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Du sier: Du må "forstå at du ikke kan komme hele tiden, det er snakk om nesten hver kveld. Av og til er det jo hyggelig med selskap, men ikke hele tiden." Enkelt og greit. Godt sagt. Og det er dine ord, Aryane. 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Hva med å ikke be han inn når han kommer, bare stå i døråpningen og spørre hva han lurer på? Syns du har fått et bra svar under her. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Hvis det ikke hjelper om du sier det direkte til ham så får du la være å slippe ham inn da. Bare si at det ikke passer når han står utenfor døra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.