Gå til innhold

Bra start.....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra...første dag på jobb etter ferien og hva gjør jeg???

Jo jeg sitter her og surfer og tror jeg enda har ferie!

På tide å gjøre noe eller?

Skrevet

For et par år siden forsov jeg meg FIRE timer til første arbeidsdag etter ferie... Så det at du har kommet deg opp og på jobb er en god start syns jeg. ;)

Skrevet

For et par år siden forsov jeg meg FIRE timer til første arbeidsdag etter ferie... Så det at du har kommet deg opp og på jobb er en god start syns jeg. ;)

Oi - det var vel flaut?!

Skrevet

Oi - det var vel flaut?!

Ja, det kan man jo si.

Neida, jeg skulle være alene på jobb den dagen så det var ingen som merket det, bortsett fra alle de som ringte og ikke fikk svar.

Skrevet

Det er en helt riktig start etter ferien, spør du meg.

Akkurat slik hadde jeg det forrige mandag.

:o)

Skrevet

Er også tilbake på jobb etter ferien i dag. Har jobbet som bare det i hele dag, og skal nå gå løs på neste skift...

Jeg misunner de som ikke har tusen papirer på skrivebordet når de kommer tilbake!

Skrevet

hehe.....det var veldig fristende å forsove seg i dag, har ikke noe fast arbeidstid, er min egen herre på jobben, men arbeidet må jo gjøres uansett, bedre å få det unna og ha ettermiddagen fri. derfor har jeg selv bestemt at jeg skal være på jobb senest 7:30.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...