Gå til innhold

Dame i reklamefilm

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Hvorfor snakker hun der dama på reklamen for smertestillende krem (zion?) med så rart tonefall? Det høres jo helt åndssvakt ut..

Skrevet

Hehe...hun høres ut som hun "svorsker" litt..., vakkert er det hvertall ikke.

Gjest Calóni
Skrevet

Hehe...hun høres ut som hun "svorsker" litt..., vakkert er det hvertall ikke.

Nei, og nå kom den reklamen igjen, bare med en annen dame, og hun snakka jo likedan, bare ikke fullt så ille :o Den nye markedsføringstaktikken? Jeg får iallfall nesten like mye grøsninger som jeg får av den dama i 'vanish'-reklamen.

Skrevet

Nei, og nå kom den reklamen igjen, bare med en annen dame, og hun snakka jo likedan, bare ikke fullt så ille :o Den nye markedsføringstaktikken? Jeg får iallfall nesten like mye grøsninger som jeg får av den dama i 'vanish'-reklamen.

Jeg må nå lure på om den vanish-dama er en dame jeg da... Må bare slå av hver gang, og kjøper slettes ikke produktet!

Vet det er noe som heter all PR er god PR, men jeg er nå ikke så sikker...

Mary Poppins
Skrevet

Jeg må nå lure på om den vanish-dama er en dame jeg da... Må bare slå av hver gang, og kjøper slettes ikke produktet!

Hun vanish-damen har jeg også lurt på, hun ser helt grusom ut! Faktisk lurer jeg også på om det er en dame.

Er det liksom meningen at hun skal være dritlekker, eller er det bare tull?

Skrevet

Hun vanish-damen har jeg også lurt på, hun ser helt grusom ut! Faktisk lurer jeg også på om det er en dame.

Vi får vel i beste sporstånd tro det beste om folk og anta at det bare er tull. :)

Gjest Calóni
Skrevet

Hihi, jeg tror hun er dame, men hun er nok rundt 70 ;)

Skrevet

Hun fra Vanish er dansk, og går for å være hot i det blide Danmark.

Men hun ser veldig skrukkete ut, så enten røyker hun, eller så soler hun seg altfor mye.

Skrevet

Hun fra Vanish er dansk, og går for å være hot i det blide Danmark.

Men hun ser veldig skrukkete ut, så enten røyker hun, eller så soler hun seg altfor mye.

And let that be a lesson to all you smokers.

Jeg jubilerer i dag - det er et år siden jeg stumpet røyken :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...