Gå til innhold

Dette er fan så ekstremt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, ja, jeg står helst over det der med den orgasmeskjelvende kvinnen i mine armer! ;-)

Kina er jeg helt enig i, og det gjenstår for meg.

Sydhavsøy har jeg ikke vært på, men jeg har vært på mange deilige øyer både i Indonesia, Thailand, Belize og Honduras...

Firenze gjenstår også, men jeg har sett Venezia, som jeg absolutt mener burde stå på en must-see-liste.

Heller enn Flordia ville jeg ha sett Grand Canyon.

Og når det gjelder pyramidene i Egypt er det greit å kunne ha krysset dem ut av lista, men museet i Kairo var adskillig større opplevesle. Pyramidene i Egypt er veldig berømte, men når det gjelder pyramider og lignende byggverk synes jeg at alle følgende LANGT overgår dem i Giza: Bourobudur og Prambanan på Java, Uxmal og Chichen Itza på Yucatan-halvøya.

Jeg ville føyd Tikal på lista. Jeg angrer fortsatt på at vi ikke dro over grensa til Guatemala for å se den den gangen vi var i Belize.

Paris har jeg sett, men Roma har jeg fortsatt ikke sett, og den byen står absolutt på lista.

Jeg skulle gjerne sett Angkor Vat, vært på safari i Afrika, vært i Rio under karnevalet, besøkt New Orleans under Mardi Gras....

Kommer sikkert på mer senere! :-)

Det var en flott must see/do liste.

Vi får se om det kommer flere forslag, og til slutt lage en omforent liste på maks 15 punkter som enhver opplyst borger bør ha erfart.

Skrevet

Det kan du si det, som har sett dem live :-) Det har ikke jeg.

Og det er visse ting her i livet man må få gjort, og en av dem er å være på konsert med Stones. Pyramidene i Egypt må man også få med seg..og Manhattan. Og noen få andre ting.

Ja, den var kanskje litt hoven *s*

Dessuten var bildet meningsløst... gå i taket på en stadion? Uffda.

Må-ha-gjort... ja, her var det jo mye fint for dere som aldri har tom konto.

Vi andre får lære oss å finne verdien og lykken i mindre formater, feks kicket av å greie å seile uten vind - få med seg de gode konsertene og Festivalene i en langstrukket ungdom med etpar øl, en liten j...., gode venner og strålende vær - møte kjærligheten - få barn som gir og gir glede - nesten forstå noe som er godt, sant og skjønt - lese Hamsun - gi en 'performence' det svinger av...

Skrevet

Ja, den var kanskje litt hoven *s*

Dessuten var bildet meningsløst... gå i taket på en stadion? Uffda.

Må-ha-gjort... ja, her var det jo mye fint for dere som aldri har tom konto.

Vi andre får lære oss å finne verdien og lykken i mindre formater, feks kicket av å greie å seile uten vind - få med seg de gode konsertene og Festivalene i en langstrukket ungdom med etpar øl, en liten j...., gode venner og strålende vær - møte kjærligheten - få barn som gir og gir glede - nesten forstå noe som er godt, sant og skjønt - lese Hamsun - gi en 'performence' det svinger av...

Jeg tror ikke man finner lykken ved å ha krysset av må seg/må gjøre-listen, men et å la øynene hvile på noe av det ypperste menneskene og naturen har prestert, har en viss egenverdi.

Når det gjelder lykke, er det nok mer substans i det du trekker fram.

På den annen side blir man jo heller ikke ulykkelig over å se pyramidene i Egypt, så jeg tror jeg går for full pakke...med tiden.

Dessuten har vel vi en avtale om å dele noe rødvin i Spania om en rekke år.

Skrevet

Jeg tror ikke man finner lykken ved å ha krysset av må seg/må gjøre-listen, men et å la øynene hvile på noe av det ypperste menneskene og naturen har prestert, har en viss egenverdi.

Når det gjelder lykke, er det nok mer substans i det du trekker fram.

På den annen side blir man jo heller ikke ulykkelig over å se pyramidene i Egypt, så jeg tror jeg går for full pakke...med tiden.

Dessuten har vel vi en avtale om å dele noe rødvin i Spania om en rekke år.

Hehe, jeg klamrer meg ikke til de nære ting fordi jeg :bare: vil det. Det var et forsøk på å skape balanse for oss ubemidlede...

Jeg vil selvsagt atskillig mer enn veldig, veldig mye kjempegjerne få med meg så mange uvurderlige skapelser på jorda som mulig, både de gitt av mennesket og 'noe annet'.

'Dessuten har vel vi en avtale om å dele noe rødvin i Spania om en rekke år.'

Nå roter du litt, er jeg redd... Italia... :)

Skrevet

Hehe, jeg klamrer meg ikke til de nære ting fordi jeg :bare: vil det. Det var et forsøk på å skape balanse for oss ubemidlede...

Jeg vil selvsagt atskillig mer enn veldig, veldig mye kjempegjerne få med meg så mange uvurderlige skapelser på jorda som mulig, både de gitt av mennesket og 'noe annet'.

'Dessuten har vel vi en avtale om å dele noe rødvin i Spania om en rekke år.'

Nå roter du litt, er jeg redd... Italia... :)

Javisstfan..det stemmer det. Toscana var det sågar :-)

Skrevet

Javisstfan..det stemmer det. Toscana var det sågar :-)

:Det: husket ikke jeg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...