Gå til innhold

Stakkars gamle folk med teknologiskrekk i disse dager...

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

Skulle ringe folkeregisteret for å ordne opp i noe rot ang hvor jeg var folkeregisteret. Først så fikk jeg fire valg. om jeg ikke trykket på 1, 2,3 eller 4 innen en viss tid så kom jeg tilbake til hovedmenyen, Etter å ha trykket 2 så kom jeg igjen til 4 valg, og etter det igjen til 4 valg før jeg endelig fikk snakke med et menneske

husker farmor som bare la på røret når hun skulle ringe en instans og ble bedt om å trykke et nr.

Tenker de på at det er gamle mennesker som kanskje ser og husker dårlig som skal komme seg igjennom denne telefonmølla?

Du skal sannelig huske på mye når du skal trykke 10 ganger for å komme rett frem og kanskje henviser de deg bare til en internettadresse. Hva med de som begynner å bli litt småsenile?

Huff...

petter smart
Skrevet

Det bør være et valg for de som ønsker å snakke med sentralbordet. Problemet er bare at de aller fleste ville valgt dette.

Men en kan uansett ikke legge opp alt slik at småsenile skal klare alt.

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Det bør være et valg for de som ønsker å snakke med sentralbordet. Problemet er bare at de aller fleste ville valgt dette.

Men en kan uansett ikke legge opp alt slik at småsenile skal klare alt.

Man trenger slett ikke være småsenil for å rote det til med slikt!

Du skulle bare høre meg banne og frese til de )#(/¤/")=¤`"/¤()¤=#? maskinene!

Jeg HAAAATER telefonmaskiner!!!! Ahrgh!

petter smart
Skrevet

Man trenger slett ikke være småsenil for å rote det til med slikt!

Du skulle bare høre meg banne og frese til de )#(/¤/")=¤`"/¤()¤=#? maskinene!

Jeg HAAAATER telefonmaskiner!!!! Ahrgh!

Har gjort det selv et par ganger. En gang kom jeg inn i en loop og ble til slutt brutt.

Det beste var IKEA, ventet og ventet, hørte på musikk, trykket meg gjennom menyer. Til slutt fikk jeg beskjed om at jeg hadde ventet så lenge at jeg måtte ringe igjen i morgen....

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Har gjort det selv et par ganger. En gang kom jeg inn i en loop og ble til slutt brutt.

Det beste var IKEA, ventet og ventet, hørte på musikk, trykket meg gjennom menyer. Til slutt fikk jeg beskjed om at jeg hadde ventet så lenge at jeg måtte ringe igjen i morgen....

Da hadde jeg drekt meg full i ren fustrasjon...

Skrevet

LOL!!! Det var dagens!!!

Gjest Marese
Skrevet

min favoritt er "vår telefontid er mellom 13 og 15, vennligst ring tilbake i åpningstiden". Jeg ringte kl 1330.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...