flisa Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 http://www.fedrelandsvennen.no/nyheter/kristiansand/article298472.ece herreminhatt! hehe 0 Siter
Platina Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Hjelpe meg! Det er jo nesten så en synes synd på dama! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Oh my god! "Mitt største ønske er å få være statist i serien. Det hadde vært helt fantastisk" Dét er hennes største ønske?? Fatter ikke hva enkelte tenker på jeg. Og lager notater?? jaja... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Herrejemini! Tenk å stå fram i avisa med en sånn historie uten sladdet ansikt og med sitt ekte navn. Helt utrolig. 0 Siter
Gjest soldier Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Åsså jeg som har gått rundt og trodd at mora mi er den verste cæsar-gærningen i to sko. Men denne dama var jaggu ende sjukere. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Oh my god! "Mitt største ønske er å få være statist i serien. Det hadde vært helt fantastisk" Dét er hennes største ønske?? Fatter ikke hva enkelte tenker på jeg. Og lager notater?? jaja... Kanskje vi skal ta notater når vi ser Lost? Hihi... Neida, tuller... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Herrejemini! Tenk å stå fram i avisa med en sånn historie uten sladdet ansikt og med sitt ekte navn. Helt utrolig. Hva? Har ikke du et Hotell Cæsar-rom hjemme? *Sjokkert....* 0 Siter
amber sun Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Herregud. Er det mulig? *rister på hue* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Hva? Har ikke du et Hotell Cæsar-rom hjemme? *Sjokkert....* Jeg har ikke engang sett på Hotell Cæsar. Der går grensen. Menmen, det finnes gærninger over alt. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Kanskje vi skal ta notater når vi ser Lost? Hihi... Neida, tuller... Det hadde nok ikke blitt Lost for min del, men kanskje Frustrerte Fruer er noe jeg kunne tatt notater av..? Eller nei, jeg tror jeg lar pennen ligge. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Det hadde nok ikke blitt Lost for min del, men kanskje Frustrerte Fruer er noe jeg kunne tatt notater av..? Eller nei, jeg tror jeg lar pennen ligge. Å lage notater når en ser episoder i en eller annen serie, forekommer meg en smule sært. Eller for å være helt ærlig, ganske så søkt. Slå meg i hue med noe hardt hvis jeg noengang sier at jeg har tatt notater etter noe jeg har sett på tv! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Å lage notater når en ser episoder i en eller annen serie, forekommer meg en smule sært. Eller for å være helt ærlig, ganske så søkt. Slå meg i hue med noe hardt hvis jeg noengang sier at jeg har tatt notater etter noe jeg har sett på tv! Hehe ja da skal jeg ha hammeren klar! Altså, å lage notater til noe på tv, med mindre man ser på et matprogram, er etter min mening helt vannvittig. Hva har skjedd med den vanlig hukommelsen? Og jeg lurer egentlig på hva man lager notater om, er det hva skuespillerne har på seg, er det morsomme replikker de kommer med eller...? Nei jeg sverger nok helt til en plate melkesjokolade og pepsi max, istedenfor notatboken min når jeg skal kose meg med mine serier. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Oi! Og dette står hun fram med fult navn og bilde?!? Må si jeg ble noe nysgjerrig på hva hun skriver i de notatene sine..? Egne refleksjoner over hva som blir sagt og gjort? Kort resyme fra episoden? Tolkninger av personene? Hmmm.. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Oi! Og dette står hun fram med fult navn og bilde?!? Må si jeg ble noe nysgjerrig på hva hun skriver i de notatene sine..? Egne refleksjoner over hva som blir sagt og gjort? Kort resyme fra episoden? Tolkninger av personene? Hmmm.. Finn en notisblokk og noter dine tanker om dette.... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Finn en notisblokk og noter dine tanker om dette.... God ide! =D hehe *notere mens gelen stivner* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jeg er imponert over at hun tør stå fram med fullt navn og bilde. Enkelte burde vært beskytta mot seg sjøl. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 God ide! =D hehe *notere mens gelen stivner* Høres flott ut! 0 Siter
morsan Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Å lage notater når en ser episoder i en eller annen serie, forekommer meg en smule sært. Eller for å være helt ærlig, ganske så søkt. Slå meg i hue med noe hardt hvis jeg noengang sier at jeg har tatt notater etter noe jeg har sett på tv! "Slå meg i hue med noe hardt hvis jeg noengang sier at jeg har tatt notater etter noe jeg har sett på tv!" *he he* Ja, hvis det er sit-coms, såper, film etc, så, men du har vel av og til skrevet ned en god idé du har fått etter å ha sett på andre programmer? ;-) jeg har faktisk én gang skrevet ned noe mens jeg så på en sit-com, og det var da Raymond & co dro på tur til Italia, til en skjønn liten by. Da noterte jeg ned navnet på byen, men jeg har hittil ikke kommet meg avgårde dit, ei heller har jeg spart på lappen! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.