Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke engang sett på Hotell Cæsar. Der går grensen. :)

Menmen, det finnes gærninger over alt. :)

Da går du virkelig glipp av noe! Sa jenta som i mellomtiden går glipp av et liv... :)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

9

• amber sun

7

• morsan

3

• Mary Poppins

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tar notater???

Kanskje hun lager statistikker over programmene? For eksempel hvor ofte man har sett karakter X i røde klær, eller hvor mange ganger karakter Y sier "du forstår meg ikke" i en og samme episode??

Så hvis kvitt eller dobbelt kommer tilbake på skjermen, så er hun forberedt? *he he*

hare1365380455
Skrevet

Kanskje hun lager statistikker over programmene? For eksempel hvor ofte man har sett karakter X i røde klær, eller hvor mange ganger karakter Y sier "du forstår meg ikke" i en og samme episode??

Så hvis kvitt eller dobbelt kommer tilbake på skjermen, så er hun forberedt? *he he*

Utrolig hva noen kan holde på med...

hare1365380455
Skrevet

Da går du virkelig glipp av noe! Sa jenta som i mellomtiden går glipp av et liv... :)

Godt sagt.

Skrevet

Dette var drøy lesning.

"- Det er litt mye slåssing og intriger. Jeg holder på å bli gal av all kranglingen deres noen ganger. De burde begynne å oppføre seg greiere, oppfordrer Cæsar-entusiasten."

Stakkar - det er jo nesten uthenging av en som ikke skjønner helt hva hun står fram med ...

Skrevet

"Slå meg i hue med noe hardt hvis jeg noengang sier at jeg har tatt notater etter noe jeg har sett på tv!"

*he he* Ja, hvis det er sit-coms, såper, film etc, så, men du har vel av og til skrevet ned en god idé du har fått etter å ha sett på andre programmer? ;-)

jeg har faktisk én gang skrevet ned noe mens jeg så på en sit-com, og det var da Raymond & co dro på tur til Italia, til en skjønn liten by. Da noterte jeg ned navnet på byen, men jeg har hittil ikke kommet meg avgårde dit, ei heller har jeg spart på lappen! ;-)

Men det blir noe helt annet, morsan. :)

Sånt er lov :-D

Skrevet

God ide! =D hehe

*notere mens gelen stivner*

Lager du gele til den 19. også?

;-P

Skrevet

Ja.......*sitter og gaper*

pst: beskjed til deg på meldinger :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Lager du gele til den 19. også?

;-P

Det kan jeg godt!! Er mester på gele nå=)

Skrevet

Men det blir noe helt annet, morsan. :)

Sånt er lov :-D

Takk & pris!!

*S*

Skrevet

Det kan jeg godt!! Er mester på gele nå=)

Supert!

Da blir det nok litt av et vorspiel...

Ja til M.Angelicas gele!

*gleder meg sykt*

;-D

Gjest M.Angelica
Skrevet

Supert!

Da blir det nok litt av et vorspiel...

Ja til M.Angelicas gele!

*gleder meg sykt*

;-D

Gleder meg kjempemasse jeg og!! =D

Skrevet

Jeg ser Hotel Cæsar når jeg er hjemme, men bruker ikke mer enn den knappe halvtimen på det. Har ikke savnet det i min TV2-løse sommerferie.

Logitechmusa
Skrevet

Å guriland! Og så jeg som syns det er teit når noen *ser* serien. Egentlig ble jeg visst litt målløs her. :-)

hare1365380455
Skrevet

Gleder meg kjempemasse jeg og!! =D

Jeg skal i alle fall ha med meg nok å drikke! (Cola....:()

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg skal i alle fall ha med meg nok å drikke! (Cola....:()

:(

Jeg fant akkurat ut at jeg må holde meg unna sprit (pga blodtypedietten). Men gele går bra! De andre får forskyne seg av spritgelen :P

hare1365380455
Skrevet

Jeg fant akkurat ut at jeg må holde meg unna sprit (pga blodtypedietten). Men gele går bra! De andre får forskyne seg av spritgelen :P

Har du startet altså? (På dietten, ikke på spritgeléen...) Gelé er godt, men jeg klarer ikke å spise sånt når jeg drikker. Det blir vel for søtt.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Har du startet altså? (På dietten, ikke på spritgeléen...) Gelé er godt, men jeg klarer ikke å spise sånt når jeg drikker. Det blir vel for søtt.

*Lol*

Tja, driver å setter meg inn i det nå. Begynner vel i mårra tror jeg =)

Skrevet

Men, du må vel ikke holde deg unna øl eller vin?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Men, du må vel ikke holde deg unna øl eller vin?

Neida..jeg er med på fylla jeg ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...