Gjest pizzasulten Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Er det noen her som har erfaring med å jobbe i denne pizzakjeden? Hva ligger timelønnen på, har de kvelds- og helgetillegg? Er det bra rabattordninger? Hvordan er arbeidsmiljøet? Tenkte først og fremst på restauranter i Oslo-området.. Takk for svar =) 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 kan ikke svare deg på spørsmålene dine, men tipper du ganske raskt blir kurert for pizzasulten din:o) 0 Siter
Osiris Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 kan ikke svare deg på spørsmålene dine, men tipper du ganske raskt blir kurert for pizzasulten din:o) Enig med deg i at Dolly Dimples sin pizza kan kurere alle for pizza sug. De har fææææl pizza. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Enig med deg i at Dolly Dimples sin pizza kan kurere alle for pizza sug. De har fææææl pizza. jøsses, tuller du? åå jeg elsker dolly pizza!! 0 Siter
Osiris Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 jøsses, tuller du? åå jeg elsker dolly pizza!! Jeg er veldig glad i pizza av den italienske typn. Syns både Dolly Dimples og Peppes sine pizza er mer i typen gigantisk ostesmørbrød enn pizza... Men det er jo godt at det fins restauranter som lager forskjellige varianter slik at folk kan finne noe de liker. ) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jeg er veldig glad i pizza av den italienske typn. Syns både Dolly Dimples og Peppes sine pizza er mer i typen gigantisk ostesmørbrød enn pizza... Men det er jo godt at det fins restauranter som lager forskjellige varianter slik at folk kan finne noe de liker. ) Jepp! :0) 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Enig med deg i at Dolly Dimples sin pizza kan kurere alle for pizza sug. De har fææææl pizza. Mener vel egentlig ikke at de har så fæl pizza, men tror vel de fleste som jobber med en type mat, for eksempel sjokolade, burgere osv, også temmelig raskt ville bli lei og miste suget. 0 Siter
Osiris Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Mener vel egentlig ikke at de har så fæl pizza, men tror vel de fleste som jobber med en type mat, for eksempel sjokolade, burgere osv, også temmelig raskt ville bli lei og miste suget. Jeg ville iallefall ha blitt lei om jeg hadde stått og kjent lukta ev en type mat hele dagen ja. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.