Gå til innhold

Hva syns du om filmen "The village"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så den i helgen, og den var annerledes enn forventet.

Litt småskummel et par ganger på en nokså sær måte. Alt i alt var filmen bra på en måte, men samtidig litt merkelig.

Alt ble jo forklart tilslutt og det var igrunnen ganske greit.

Hva syns dere andre om "The Village"?

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Jeg ble mektig irritert på de hønsehuene av noen folk!

Hva med å lage ei felle og fange "dyret"? Hva med å ta den professorfaen for å ha jugd og finni opp og SKREMT folk, hæ?

*snøft*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg liker den, men det er ingen grøsser - selv om svært mange som går og ser den tror det.

Synes ikke Shyamalen har stått bak noen dårlige filmer til nå. Den Sjette Sansen er riktinok hans desidert beste, mens de andre tre alle er gode - dog ikke på samme nivå som Den Sjette Sansen.

laguna1365380434
Skrevet

Helt grei underholdning, til og med et par gode kvepp her og der..Men syltynn story..(men hva forventer man egentlig av storyen i den genren? ;-))

Jeg var ikke så glad i slutten.

Fin høstkveld, pizza&potissfilm, men ikke så mye mere heller..

Terningkast tre og en halv..!;-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg liker den, men det er ingen grøsser - selv om svært mange som går og ser den tror det.

Synes ikke Shyamalen har stått bak noen dårlige filmer til nå. Den Sjette Sansen er riktinok hans desidert beste, mens de andre tre alle er gode - dog ikke på samme nivå som Den Sjette Sansen.

Ikke signs for den sugde!;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke signs for den sugde!;-)

Syntes faktisk den også var helt grei. :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg synes den var god, men den var også litt merkelig....

Skrevet

Jeg trodde det var en grøsser, derfor ble jeg vel litt overrasket da jeg så den.

Må innrømme at det at samme person sto bak denn og "Den sjette sansen" også var et poeng som gjorde at jeg valgte denne filmen, i tillegg til at det har vært mye snakk om den da den gikk på kino.

"Den sjette sansen" var forøvrig utrolig bra! Den skal jeg kjøpe for å eie, den må ses minst en gang til :)

Skrevet

Jeg synes den var god, men den var også litt merkelig....

Merkelig er ordet. Trodde det skulle være en grøsser, men det var det ikke akkurat.

Men - bra på en måte. :)

Skrevet

Helt grei underholdning, til og med et par gode kvepp her og der..Men syltynn story..(men hva forventer man egentlig av storyen i den genren? ;-))

Jeg var ikke så glad i slutten.

Fin høstkveld, pizza&potissfilm, men ikke så mye mere heller..

Terningkast tre og en halv..!;-)

Jeg skvatt en gang... hehe det var det. Men, den var bra syns jeg, dog ikke så grøsser som jeg hadde forventet.

Hadde nok litt høye forventninger i og med at samme person sto bak både denne og "Den sjette sansen".

Skrevet

Jeg ble mektig irritert på de hønsehuene av noen folk!

Hva med å lage ei felle og fange "dyret"? Hva med å ta den professorfaen for å ha jugd og finni opp og SKREMT folk, hæ?

*snøft*

hehe ja. Men da hadde det ikke blitt noe film utav det, vettu ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg trodde det var en grøsser, derfor ble jeg vel litt overrasket da jeg så den.

Må innrømme at det at samme person sto bak denn og "Den sjette sansen" også var et poeng som gjorde at jeg valgte denne filmen, i tillegg til at det har vært mye snakk om den da den gikk på kino.

"Den sjette sansen" var forøvrig utrolig bra! Den skal jeg kjøpe for å eie, den må ses minst en gang til :)

Du bør kjøpe den her i så fall:

http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=22129

Den beste utgaven av filmen.

(Men den forutsetter at spilleren din tar sone 1-filmer).

Gjest Cathsva
Skrevet

hehe ja. Men da hadde det ikke blitt noe film utav det, vettu ;)

syns filmen var bra jeg:-) Ideen var hvertfall god.At udyret var det eneste grusomme i denne verden de trengte å bekymre seg for..Men ja, hadde vært bedre om det faktisk var et dyr der...Han lekte nå litt gud han nissen.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skvatt en gang... hehe det var det. Men, den var bra syns jeg, dog ikke så grøsser som jeg hadde forventet.

Hadde nok litt høye forventninger i og med at samme person sto bak både denne og "Den sjette sansen".

Jeg hadde også litt høye forventninger..både pga den sjette sansen, og fordi noen venner hadde skrytt sånn.

Det hjalp vel litt på at jeg ble litt lunken i reaksjonen på det jeg faktisk fikk.

Og at samboeren satt og plukket den i fillebiter da vi så den..;-) Han likte den IKKE!

Det er jævligt irriterende det, med folk som må sitte å fortelle meg hvorfor filmer er dårlige MENS jeg ser dem! (Med mindre de er helt sånn dude wheres my car -dårlige..da er det greit, for da skrur man av..)

:-)

bugge -jenta
Skrevet

Synes den var ok. Skulle bare ønske de sluttet å fremstille filmene som grøssere, når de strengt tatt ikke helt er det.

Folk forventer seg noe som de ikke får, og blir skuffet over noe som er en helt grei nok film.

Likte bedre denne enn Signs. syns den tok opp et og annet uten at jeg skal påstå det er nytt og veldig dyptsindig.

Slik sett visse paralleller til The beach, som jeg synes var veldig bra. en film jeg så sent, men som var bedre enn forventet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

syns filmen var bra jeg:-) Ideen var hvertfall god.At udyret var det eneste grusomme i denne verden de trengte å bekymre seg for..Men ja, hadde vært bedre om det faktisk var et dyr der...Han lekte nå litt gud han nissen.

Men hvis det hadde vært et udyr der hadde jo alle filmens poenger blitt borte.

Skrevet

Jeg hadde også litt høye forventninger..både pga den sjette sansen, og fordi noen venner hadde skrytt sånn.

Det hjalp vel litt på at jeg ble litt lunken i reaksjonen på det jeg faktisk fikk.

Og at samboeren satt og plukket den i fillebiter da vi så den..;-) Han likte den IKKE!

Det er jævligt irriterende det, med folk som må sitte å fortelle meg hvorfor filmer er dårlige MENS jeg ser dem! (Med mindre de er helt sånn dude wheres my car -dårlige..da er det greit, for da skrur man av..)

:-)

Ja det er det!

Hvis noen skal sitte og kritisere filmen, eller tyte om hvor dårlig serien er eller noe, så kan de heller gå og gjøre noe annet.

Ingen vits i å ødelegge den andres opplevelse med å plukke i stykker hele filmen! Det er dårlig gjort syns jeg.

Skrevet

Synes den var ok. Skulle bare ønske de sluttet å fremstille filmene som grøssere, når de strengt tatt ikke helt er det.

Folk forventer seg noe som de ikke får, og blir skuffet over noe som er en helt grei nok film.

Likte bedre denne enn Signs. syns den tok opp et og annet uten at jeg skal påstå det er nytt og veldig dyptsindig.

Slik sett visse paralleller til The beach, som jeg synes var veldig bra. en film jeg så sent, men som var bedre enn forventet.

Enig i at den ikke burde fremstilles som en typisk grøsser, ja.

bugge -jenta
Skrevet

Men hvis det hadde vært et udyr der hadde jo alle filmens poenger blitt borte.

Ja, akkurat. Det var jo hele poenget med filmen.

Og slutten var god synes jeg. På mange måter "realistisk" i forhold til plottet. De var jo vokst opp i denne kulturen.

bugge -jenta
Skrevet

Enig i at den ikke burde fremstilles som en typisk grøsser, ja.

De tenker seg at det selger, men mange liker filmer som blir fremstilt som en merkelig blanding mellom flere sjangere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...