Gå til innhold

Hva syns du om filmen "The village"?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Merkelig er ordet. Trodde det skulle være en grøsser, men det var det ikke akkurat.

Men - bra på en måte. :)

Ja, bra og merkelig. En sånn film du ikke vet om du skal anbefale til noen fordi det kan hende de synes den er helt teit.... Men så er den jo god også..:)

Skrevet

En god tidtrøyte hvor man kan nyte en av verdens hotteste menn, Joaquin Phoenix (den andre er Johnny Depp)

Bryce Dallas Howard, hun rødhårede, er utrolig flink (også er hun datteren til Ron Howard fra Happy Days, som nå filmer Da Vinci koden)

Synes filmen var veldig spennende jeg. Men selvsagt gjorde jeg som jeg alltid gjør, så slutten først slik at jeg fikk vite plottet.

Skrevet

En god tidtrøyte hvor man kan nyte en av verdens hotteste menn, Joaquin Phoenix (den andre er Johnny Depp)

Bryce Dallas Howard, hun rødhårede, er utrolig flink (også er hun datteren til Ron Howard fra Happy Days, som nå filmer Da Vinci koden)

Synes filmen var veldig spennende jeg. Men selvsagt gjorde jeg som jeg alltid gjør, så slutten først slik at jeg fikk vite plottet.

Så du slutten først? hehe det har jeg visst aldri gjort.

Gjør det av og til med bøker, men ikke når jeg ser film. :)

Skrevet

Så du slutten først? hehe det har jeg visst aldri gjort.

Gjør det av og til med bøker, men ikke når jeg ser film. :)

Jeg gjør det bestandig, om det er film eller bøker.

Jeg vil se og observere morderen... Ikke bruke tiden til gjetteleker :)

Når jeg nå vet hvem som dør i Harry Potter, og hvem som gjorde det, kan jeg begynne å lese.

F.eks. filmen Den sjette sansen.. Så slutten først selvsagt. Og hele filmen igjennom var det utrolig spennende.

hare1365380455
Skrevet

Jeg gjør det bestandig, om det er film eller bøker.

Jeg vil se og observere morderen... Ikke bruke tiden til gjetteleker :)

Når jeg nå vet hvem som dør i Harry Potter, og hvem som gjorde det, kan jeg begynne å lese.

F.eks. filmen Den sjette sansen.. Så slutten først selvsagt. Og hele filmen igjennom var det utrolig spennende.

Det kunne jeg aldri gjort....

Skrevet

Synes den var teit og dritkjedelig.

hehe okay. :)

Det er nok ikke en film alle liker.

Skrevet

Det kunne jeg aldri gjort....

Nei, alle er forskjellige.

Dette er hovedgrunnen til at Columbo er min favorittserie.

Der vises morderen først, også er det detektivarbeidet som er det spennende.

Skrevet

Nei, alle er forskjellige.

Dette er hovedgrunnen til at Columbo er min favorittserie.

Der vises morderen først, også er det detektivarbeidet som er det spennende.

Liker du Columbo?

Oj, da skjønner jeg at du ikke like samme filmer som meg, ja, hehe.

Columbo er jo dødsens kjedelig...orker aldri å se den jeg.

Skrevet

Men hvis det hadde vært et udyr der hadde jo alle filmens poenger blitt borte.

Det kommer ann på hva du ville ha utav filmen det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...