Gå til innhold

Hvordan går man frem?

Anbefalte innlegg

Gjest *Spent og litt usikker*

I juni 2004 sluttet jeg med piller, og har fra nyttår nå hatt mensen regelmessig. Skulle hatt den for en uke siden, så det kan jo hende... Men det vil tiden vise. Hvis den nå snart skulle dukke opp, hvordan går man frem med tanke på sjekk? Vi vil prøve en stund til, og hvis ikke noe skjer vil vi teste oss for å vite at vi virkelig kan! Dette har ingen hast, vi stresser ikke med det, men det kunne jo være greit å vite om man er i stand til å få barn. Ringer vi legen og ber om en konsultasjon? Drar vi da sammen-eller hver for oss? På forhånd takk....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193373-hvordan-g%C3%A5r-man-frem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Spent og litt usikker*

Det er ikke vanlig å gå til legen før ca 9-10 uke i graviditeten dersom det ikke er noe spesielt.

Du skal bare leve som normalt, spise sunt og slutte å drikke og røyke. Og ta folat.

Ellers så klarer kroppen alt helt selv!

Aha... Men nå tenkte jeg mer på om jeg fikk mensen, noe jeg faktisk fikk i dag.... Og så skjekke om vi er i stand til å i det hele tatt få barn?

Aha... Men nå tenkte jeg mer på om jeg fikk mensen, noe jeg faktisk fikk i dag.... Og så skjekke om vi er i stand til å i det hele tatt få barn?

Du ringer til fastlegen og ber om en time. Resten ordner seg selv.

Det kan være greit om du tar el-tester i et par mnd før du går til legen. Men det er ikke et krav.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...