Gå til innhold

Netcom MinSide - alltid problemer?

Anbefalte innlegg

Gjest papirtiger
Skrevet

Etter at minside ble forandret, så er den alltid nede når jeg prøver å komme meg inn.

Flere som har samme problemet, eller er jeg bare veldig uheldig?

Gjest martamor
Skrevet

Det skjer nesten alltid med meg også.. Veldig, veldig irriterende!

Jeg savner mother!

Gjest papirtiger
Skrevet

Det skjer nesten alltid med meg også.. Veldig, veldig irriterende!

Jeg savner mother!

Ah, de har lagt ned mother.. Kanskje det er derfor minside alltid er nede, overbelastning.

Tror jeg skal skrive en klagemail til netcom, de har ingen grunn til å reklamere og skryte av et produkt som er utilgjengelig 99% av tiden.

Lips1365380508
Skrevet

Ah, de har lagt ned mother.. Kanskje det er derfor minside alltid er nede, overbelastning.

Tror jeg skal skrive en klagemail til netcom, de har ingen grunn til å reklamere og skryte av et produkt som er utilgjengelig 99% av tiden.

Jeg har skrevet til dem, og snakket med dem over telefon også, men de sa bare at siden siden er ny, så kommer det til å være litt problemer i begynnelsen,men nå har jo siden vært oppe i alle fall to måneder..ikke vet jeg. Skiftet abonnemang jeg, orka ikke å ha netcom mer ;)

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg har skrevet til dem, og snakket med dem over telefon også, men de sa bare at siden siden er ny, så kommer det til å være litt problemer i begynnelsen,men nå har jo siden vært oppe i alle fall to måneder..ikke vet jeg. Skiftet abonnemang jeg, orka ikke å ha netcom mer ;)

Er litt fristet til å bytte abonnement selv, er så mye problemer med netcom..

(Og nå får jeg ikke opp siden med kontaktskjema...grrr)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...