Gjest papirtiger Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Etter at minside ble forandret, så er den alltid nede når jeg prøver å komme meg inn. Flere som har samme problemet, eller er jeg bare veldig uheldig? 0 Siter
Gjest martamor Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Det skjer nesten alltid med meg også.. Veldig, veldig irriterende! Jeg savner mother! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Det skjer nesten alltid med meg også.. Veldig, veldig irriterende! Jeg savner mother! Ah, de har lagt ned mother.. Kanskje det er derfor minside alltid er nede, overbelastning. Tror jeg skal skrive en klagemail til netcom, de har ingen grunn til å reklamere og skryte av et produkt som er utilgjengelig 99% av tiden. 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Ah, de har lagt ned mother.. Kanskje det er derfor minside alltid er nede, overbelastning. Tror jeg skal skrive en klagemail til netcom, de har ingen grunn til å reklamere og skryte av et produkt som er utilgjengelig 99% av tiden. Jeg har skrevet til dem, og snakket med dem over telefon også, men de sa bare at siden siden er ny, så kommer det til å være litt problemer i begynnelsen,men nå har jo siden vært oppe i alle fall to måneder..ikke vet jeg. Skiftet abonnemang jeg, orka ikke å ha netcom mer 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jeg har skrevet til dem, og snakket med dem over telefon også, men de sa bare at siden siden er ny, så kommer det til å være litt problemer i begynnelsen,men nå har jo siden vært oppe i alle fall to måneder..ikke vet jeg. Skiftet abonnemang jeg, orka ikke å ha netcom mer Er litt fristet til å bytte abonnement selv, er så mye problemer med netcom.. (Og nå får jeg ikke opp siden med kontaktskjema...grrr) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.