bugge -jenta Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Når det nettopp har vært en tråd om film, måtte jeg lage denne. Har akkurat sett denne filmen, og den var utrolig bra, synes jeg.Sitter som et skudd i magen. Ellen Burstyn er fantastisk i rollen som mor,og gir filmen en større dimensjon gjennom sin rollefigur. Og de andre skuespillerene gjør jobben sin, var sterk på mange måter. Anbefales sterkt. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 En veldig god film. "Kryssklippingen" mellom de ulike skuespillerenes "skjebner" mot slutten av filmen,var gjort på en mesterlig måte, og gjorde mye til denne følelsen av å få det midt i magen. Imponerende av regissøren. 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Den er et ballespark av en film, det er sikkert. Noen synes den er langt over toppen men jeg likte den meget godt. Har aldri opplevd at det har vært så dørgende stille i en kinosal mens rulleteksten kom på slutten, kunne høre måkeskrikene på soundtracket, det er faen meg skjelden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.