ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Er det fortsatt mulig å skaffe billetter? Vet det er utsolgt, men en kompis mener at det legges ut en del billetter hver av festivaldagene. Skulle gjerne tatt en tur til fredag. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 stemmer. ca 100 pr dag, kontakt øyafestivalen for å høre mer nøyaktig hvor og når... 0 Siter
collins Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Har du ikke dratt enda, da? Stell pent med lille vakre Anna i baren på Pearl. Får du lyst til å fei'a så er du ikke direkte abnorm, for å si det slik. Men ingen andre enn kjæresten hennes har hittil lykkes...(trøster jeg meg med) ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Har du ikke dratt enda, da? Stell pent med lille vakre Anna i baren på Pearl. Får du lyst til å fei'a så er du ikke direkte abnorm, for å si det slik. Men ingen andre enn kjæresten hennes har hittil lykkes...(trøster jeg meg med) ;o) Drar onsdag om halvannen uke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.