Gå til innhold

iiik! Ekkel larve påtomatplanta mi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søt du liksom..Jeg er vanligvis veldig glad i dyr, men setter grensen ved insekter og kryp..Jeg får helt gåsepels..Æsj..Og måker..De er heller ikke på favorittlisten min..De har onde øyne..:-o

*skrullete*

:-)

Hehe. Enig. Måker er onde! ..Og duer er dumme. Mens vi mennesker derimot vi er best i verden!

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

29

• Tottlå

9

• morsan

5

• cathlin

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har du vært på kjøkkenet og funnet deg mat nå, eller er du veeeldig sulten?

laguna1365380434
Skrevet

Har spist ute..;-P

(hvisker : og ekssambo tok seg av planta..:-o Jeg turte ikke..)

laguna1365380434
Skrevet

Har spist ute..;-P

Skrevet

Kan du ikke bare ringe Goliath, og så kan du parre den med den billa han fant her i forrige uke...:-)

Skrevet

Har spist ute..;-P

Nyflammen da? Du skulle fått han til å ordne opp vet du, menn elsker å føle seg tøffe, store og sterke! :o)

laguna1365380434
Skrevet

Nyflammen da? Du skulle fått han til å ordne opp vet du, menn elsker å føle seg tøffe, store og sterke! :o)

Jammen han er i USA..

Litt storforlangende om jeg skulle insistere på at han skulle komme å ta larven..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Kan du ikke bare ringe Goliath, og så kan du parre den med den billa han fant her i forrige uke...:-)

hehe..Lage skikkelig monsterinsekt..

Sånn skikkelig småkrypenes doktor frankenstein..;-)

Gjest Halling
Skrevet

Jammen han er i USA..

Litt storforlangende om jeg skulle insistere på at han skulle komme å ta larven..;-)

Ben sette seg på flyet straks.

laguna1365380434
Skrevet

Ben sette seg på flyet straks.

Hehe..Kanskje det du..Vise noen reale jentenykker fra dag en, bare sånn for å ha det gjort..;-)

Skrevet

Høres ut som en kålsommerfugl larve:-) de er grønne med hvite "prikker" som ser ut som ben?? ca 1 cm lange... hehehe de er jo bare søte:-)

Skrevet

om du har blitt anbefalt grønnsåpevann hjelper det ikke stort:-)

bland:

1 liter vann

4 ss zalo

2 ss sprit

men synes heller du burde flytte dem til en plass de liker seg:-) de blir bare sommerfugler jo:-)

laguna1365380434
Skrevet

om du har blitt anbefalt grønnsåpevann hjelper det ikke stort:-)

bland:

1 liter vann

4 ss zalo

2 ss sprit

men synes heller du burde flytte dem til en plass de liker seg:-) de blir bare sommerfugler jo:-)

Vet du? Jeg fikk eksen til å pælme ut hele greia.(etter å ha vasket og plukket av de tomatene som både var spiselige og de som kan modnes..Uten at jeg er sikker på om jeg vil ha dem..:-o).Den ga meg helt creeps..*grøss* Den så jo ut til å bare trylle frem nye larver, i ett sett, etter at jeg var helt sikker på at det ikke kunne gjemme seg flere der.

Og dette var ikke noen smågutter altså! ca 5-6 cm, og på tykkelse med en middels rullings! Jeg overdriver ikke engang! :-o

Grønne oppå,gule under og gule ben..Ingen tegn til prikker, "ansikt" eller følehorn eller noe..De var plain..Blærgh..

Skrevet

Vet du? Jeg fikk eksen til å pælme ut hele greia.(etter å ha vasket og plukket av de tomatene som både var spiselige og de som kan modnes..Uten at jeg er sikker på om jeg vil ha dem..:-o).Den ga meg helt creeps..*grøss* Den så jo ut til å bare trylle frem nye larver, i ett sett, etter at jeg var helt sikker på at det ikke kunne gjemme seg flere der.

Og dette var ikke noen smågutter altså! ca 5-6 cm, og på tykkelse med en middels rullings! Jeg overdriver ikke engang! :-o

Grønne oppå,gule under og gule ben..Ingen tegn til prikker, "ansikt" eller følehorn eller noe..De var plain..Blærgh..

Da har du jo løst det da:-) hihihi

men farlige var de ikke, skjønner fobier!!, det har jeg mot edderkopper, så reaksjonen din er forståelig:-)

laguna1365380434
Skrevet

Da har du jo løst det da:-) hihihi

men farlige var de ikke, skjønner fobier!!, det har jeg mot edderkopper, så reaksjonen din er forståelig:-)

Fikk løst det, og strøket egoet til ekssambo i samme slengen..Han ble tydelig happy for å kunne bistå pinglete, fobisk eks.

Jeg er helt ille, gikk rundt med konstant ståpels fra første larvefunn til nå..:-o Og jeg må stadig sjekke genser, BH og hår..;-) Sånn for å være på den helt sikre siden..

Jeg lurer på hvor mange dager det tar før jeg tør å skjødeløst ta opp tekstiler i huset uten å gjennomgranske og riste på dem i ti minutter først.

Jeg er HÅPLØS!

Skrevet

Fikk løst det, og strøket egoet til ekssambo i samme slengen..Han ble tydelig happy for å kunne bistå pinglete, fobisk eks.

Jeg er helt ille, gikk rundt med konstant ståpels fra første larvefunn til nå..:-o Og jeg må stadig sjekke genser, BH og hår..;-) Sånn for å være på den helt sikre siden..

Jeg lurer på hvor mange dager det tar før jeg tør å skjødeløst ta opp tekstiler i huset uten å gjennomgranske og riste på dem i ti minutter først.

Jeg er HÅPLØS!

neida:-) du er ikke håpløs, bare litt "nevrotisk" som vi alle er mot "visse" ting;-)

sann mine ord, disse krypene liker ikke mennesker så du kan trygt sove godt i natt:-)

natta fra meg:-)

laguna1365380434
Skrevet

neida:-) du er ikke håpløs, bare litt "nevrotisk" som vi alle er mot "visse" ting;-)

sann mine ord, disse krypene liker ikke mennesker så du kan trygt sove godt i natt:-)

natta fra meg:-)

Takk Sheba! :-)

Håper de ikke liker meg..(jeg har hørt noen sånne skrekkhistorier, om varmesøkende innsekter, og folk som har våknet opp, dekt fra topp til tå i dem..Fordi det har vært frost, og fordi innsektene derfor har søkt menneskelig kontakt & varme..Under dyna..Men de historiene er heldigvis veldig unorske..;-))

God natt til deg også! Sov godt!

Skrevet

Jammen han er i USA..

:-D Kan være enig med deg i det ja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...