cathlin Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Søt du liksom..Jeg er vanligvis veldig glad i dyr, men setter grensen ved insekter og kryp..Jeg får helt gåsepels..Æsj..Og måker..De er heller ikke på favorittlisten min..De har onde øyne..:-o *skrullete* :-) Hehe. Enig. Måker er onde! ..Og duer er dumme. Mens vi mennesker derimot vi er best i verden! 0 Siter
org Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Har du vært på kjøkkenet og funnet deg mat nå, eller er du veeeldig sulten? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Har du vært på kjøkkenet og funnet deg mat nå, eller er du veeeldig sulten? Har spist ute..;-P (hvisker : og ekssambo tok seg av planta..:-o Jeg turte ikke..) :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Har du vært på kjøkkenet og funnet deg mat nå, eller er du veeeldig sulten? Har spist ute..;-P (hvisker : og ekssambo tok seg av planta..:-o Jeg turte ikke..) :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Kan du ikke bare ringe Goliath, og så kan du parre den med den billa han fant her i forrige uke...:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Har spist ute..;-P (hvisker : og ekssambo tok seg av planta..:-o Jeg turte ikke..) :-) Nyflammen da? Du skulle fått han til å ordne opp vet du, menn elsker å føle seg tøffe, store og sterke! ) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Nyflammen da? Du skulle fått han til å ordne opp vet du, menn elsker å føle seg tøffe, store og sterke! ) Jammen han er i USA.. Litt storforlangende om jeg skulle insistere på at han skulle komme å ta larven..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Kan du ikke bare ringe Goliath, og så kan du parre den med den billa han fant her i forrige uke...:-) hehe..Lage skikkelig monsterinsekt.. Sånn skikkelig småkrypenes doktor frankenstein..;-) 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jammen han er i USA.. Litt storforlangende om jeg skulle insistere på at han skulle komme å ta larven..;-) Ben sette seg på flyet straks. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Ben sette seg på flyet straks. Hehe..Kanskje det du..Vise noen reale jentenykker fra dag en, bare sånn for å ha det gjort..;-) 0 Siter
sheba Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Høres ut som en kålsommerfugl larve:-) de er grønne med hvite "prikker" som ser ut som ben?? ca 1 cm lange... hehehe de er jo bare søte:-) 0 Siter
sheba Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 om du har blitt anbefalt grønnsåpevann hjelper det ikke stort:-) bland: 1 liter vann 4 ss zalo 2 ss sprit men synes heller du burde flytte dem til en plass de liker seg:-) de blir bare sommerfugler jo:-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 om du har blitt anbefalt grønnsåpevann hjelper det ikke stort:-) bland: 1 liter vann 4 ss zalo 2 ss sprit men synes heller du burde flytte dem til en plass de liker seg:-) de blir bare sommerfugler jo:-) Vet du? Jeg fikk eksen til å pælme ut hele greia.(etter å ha vasket og plukket av de tomatene som både var spiselige og de som kan modnes..Uten at jeg er sikker på om jeg vil ha dem..:-o).Den ga meg helt creeps..*grøss* Den så jo ut til å bare trylle frem nye larver, i ett sett, etter at jeg var helt sikker på at det ikke kunne gjemme seg flere der. Og dette var ikke noen smågutter altså! ca 5-6 cm, og på tykkelse med en middels rullings! Jeg overdriver ikke engang! :-o Grønne oppå,gule under og gule ben..Ingen tegn til prikker, "ansikt" eller følehorn eller noe..De var plain..Blærgh.. 0 Siter
sheba Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Vet du? Jeg fikk eksen til å pælme ut hele greia.(etter å ha vasket og plukket av de tomatene som både var spiselige og de som kan modnes..Uten at jeg er sikker på om jeg vil ha dem..:-o).Den ga meg helt creeps..*grøss* Den så jo ut til å bare trylle frem nye larver, i ett sett, etter at jeg var helt sikker på at det ikke kunne gjemme seg flere der. Og dette var ikke noen smågutter altså! ca 5-6 cm, og på tykkelse med en middels rullings! Jeg overdriver ikke engang! :-o Grønne oppå,gule under og gule ben..Ingen tegn til prikker, "ansikt" eller følehorn eller noe..De var plain..Blærgh.. Da har du jo løst det da:-) hihihi men farlige var de ikke, skjønner fobier!!, det har jeg mot edderkopper, så reaksjonen din er forståelig:-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Da har du jo løst det da:-) hihihi men farlige var de ikke, skjønner fobier!!, det har jeg mot edderkopper, så reaksjonen din er forståelig:-) Fikk løst det, og strøket egoet til ekssambo i samme slengen..Han ble tydelig happy for å kunne bistå pinglete, fobisk eks. Jeg er helt ille, gikk rundt med konstant ståpels fra første larvefunn til nå..:-o Og jeg må stadig sjekke genser, BH og hår..;-) Sånn for å være på den helt sikre siden.. Jeg lurer på hvor mange dager det tar før jeg tør å skjødeløst ta opp tekstiler i huset uten å gjennomgranske og riste på dem i ti minutter først. Jeg er HÅPLØS! :-) 0 Siter
sheba Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Fikk løst det, og strøket egoet til ekssambo i samme slengen..Han ble tydelig happy for å kunne bistå pinglete, fobisk eks. Jeg er helt ille, gikk rundt med konstant ståpels fra første larvefunn til nå..:-o Og jeg må stadig sjekke genser, BH og hår..;-) Sånn for å være på den helt sikre siden.. Jeg lurer på hvor mange dager det tar før jeg tør å skjødeløst ta opp tekstiler i huset uten å gjennomgranske og riste på dem i ti minutter først. Jeg er HÅPLØS! :-) neida:-) du er ikke håpløs, bare litt "nevrotisk" som vi alle er mot "visse" ting;-) sann mine ord, disse krypene liker ikke mennesker så du kan trygt sove godt i natt:-) natta fra meg:-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 neida:-) du er ikke håpløs, bare litt "nevrotisk" som vi alle er mot "visse" ting;-) sann mine ord, disse krypene liker ikke mennesker så du kan trygt sove godt i natt:-) natta fra meg:-) Takk Sheba! :-) Håper de ikke liker meg..(jeg har hørt noen sånne skrekkhistorier, om varmesøkende innsekter, og folk som har våknet opp, dekt fra topp til tå i dem..Fordi det har vært frost, og fordi innsektene derfor har søkt menneskelig kontakt & varme..Under dyna..Men de historiene er heldigvis veldig unorske..;-)) God natt til deg også! Sov godt! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jammen han er i USA.. Litt storforlangende om jeg skulle insistere på at han skulle komme å ta larven..;-) :-D Kan være enig med deg i det ja... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.