HUF Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Er det mange av dere som har hatt SA? Jeg var 2mnd. på vei da det skjedde. Og så fort som det gikk, men utrulig vondt. Ble sendt med ambulanse til sykehuset og det var stor ståhei. Da vi forlot sykehuset følte meg så tom...Noen som har hatt SA og kan fortelle om sine erfaringer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193384-spontan-abort-f%C3%B8rste-gang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
billabongsen Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Kjære deg!!! Ja jeg har hatt 2 SA og en MA, så jeg vet godt hva du har vært igjennom. Først vil jeg si ikke gi opp, selv om det var en fææl opplevelse. Det hørtes litt drastisk ut med ambulane og alt...kan jeg spørre hvorfor så alvorlig? Første SP jeg hadde, så endte jeg opp med å blø så kraftig at jeg måtte ha blodoverføring og utskrapning m/narkose...lå på sykehus 1 dag....men kom meg fort igjen....andre gangen var det en liten abort...5 uker.....3.gangen hadde jeg kraftig blødning igjen og mistet blod....men slapp utskrapning og blodoverføring....heldigvis. Håper det går bra med deg....og ønsker deg lyykke til videre med neste forsøk....ikke gi opp:-) Gir deg mine beste tanker!! klem billabongsen.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193384-spontan-abort-f%C3%B8rste-gang/#findComment-1350968 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg har hatt to SA. Første gangen visste jeg ikke at jeg var gravid, men jeg ble plutselig fryktelig dårlig da jeg var på jobb. Jeg ble sendt til legevakten, så sykehuset i ambulanse - fordi jeg hadde magesmerter. På sykehuset tok de en positiv graviditetstest, og noen dager senere begynte jeg å blø masse. Neste test var negativ. Jeg regnet ut at jeg måtte ha vært ca seks uker på vei. Neste gang var et år etterpå. Da fikk jeg en positiv (etterlengtet) graviditetstest. Rett før jeg kom til uke 6, begynte jeg å blø som en vanlig mens, og neste test var negativ. Så, begge mine SA var veldig tidlig, og jeg tenkte at det er sånn som skjer. En mnd etterpå den siste SA, ble jeg gravid igjen - og nå ligger tulla ved siden av meg og har allerede blitt 8 mnd. Men ikke gi opp - veldig mange opplever flere SA! Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193384-spontan-abort-f%C3%B8rste-gang/#findComment-1351067 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HUF Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Kjære deg!!! Ja jeg har hatt 2 SA og en MA, så jeg vet godt hva du har vært igjennom. Først vil jeg si ikke gi opp, selv om det var en fææl opplevelse. Det hørtes litt drastisk ut med ambulane og alt...kan jeg spørre hvorfor så alvorlig? Første SP jeg hadde, så endte jeg opp med å blø så kraftig at jeg måtte ha blodoverføring og utskrapning m/narkose...lå på sykehus 1 dag....men kom meg fort igjen....andre gangen var det en liten abort...5 uker.....3.gangen hadde jeg kraftig blødning igjen og mistet blod....men slapp utskrapning og blodoverføring....heldigvis. Håper det går bra med deg....og ønsker deg lyykke til videre med neste forsøk....ikke gi opp:-) Gir deg mine beste tanker!! klem billabongsen.... Hei. Takk for tilbakemeldinga. Grunnen til at jeg ble sendt i ambu7lanse var fordi jeg hadde så store smerter og de fryktet for graviditet utenfor livmoren. Det er en stor trøst for å høre at selv om man har SA, kan det gå fint til slutt. Takk igjen, håper det gikk bra med deg da? Gleder meg til å prøve på nytt ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193384-spontan-abort-f%C3%B8rste-gang/#findComment-1351747 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HUF Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Jeg har hatt to SA. Første gangen visste jeg ikke at jeg var gravid, men jeg ble plutselig fryktelig dårlig da jeg var på jobb. Jeg ble sendt til legevakten, så sykehuset i ambulanse - fordi jeg hadde magesmerter. På sykehuset tok de en positiv graviditetstest, og noen dager senere begynte jeg å blø masse. Neste test var negativ. Jeg regnet ut at jeg måtte ha vært ca seks uker på vei. Neste gang var et år etterpå. Da fikk jeg en positiv (etterlengtet) graviditetstest. Rett før jeg kom til uke 6, begynte jeg å blø som en vanlig mens, og neste test var negativ. Så, begge mine SA var veldig tidlig, og jeg tenkte at det er sånn som skjer. En mnd etterpå den siste SA, ble jeg gravid igjen - og nå ligger tulla ved siden av meg og har allerede blitt 8 mnd. Men ikke gi opp - veldig mange opplever flere SA! Lykke til Takk takk! Fint å høre at det gikk bra med deg. Ja, jeg gleder meg til å prøve på nytt ) Takk for meldinga, hyggelig at folk svarer når man lurer på så mye! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193384-spontan-abort-f%C3%B8rste-gang/#findComment-1351752 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.