Gå til innhold

Forbanna Lånekassen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg SÅÅÅÅ sint! At det er mulig å ha så dårlig kundebehandling som lånekassen har!!!!

Jeg prøvde å ringe til kundetelefonen deres i dag, for å få svar på noen enkle spørsmål.

For det første har de kundebehandling kun mellom 12.00 og 15.00, for det andre betaler man i dyyyre dommer for å stå i den jævla telefonkøen og for det tredje får jeg ulik informasjon hver gang!!!!!

At det er mulig!?!

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tottlå

10

• hare1365380455

8

• mariaflyfly

6

• Lips1365380508

2

Lips1365380508
Skrevet

Jepp, det ER mulig. Har selv opplevd det, og blitt irritert hver gang. De er noen sure kjerringer, men du må bare takle de. De gjør DEG en tjeneste.

Gudsjelov, at jeg ikke er student lenger..

Skrevet

Jepp, det ER mulig. Har selv opplevd det, og blitt irritert hver gang. De er noen sure kjerringer, men du må bare takle de. De gjør DEG en tjeneste.

Det er nummeret før jeg reiser inn til Stavanger-kontoret og banker HARDT i bordet, altså!!!!!

Forbaska...

*%¤#%%¤#"*@

:(

Skrevet

Virker fortsatt ikke msn'en din?

Nei.... :((

¤#%&¤#@£

Har foresten hatt en helt GRUUUSOM arbeidshelg denne helgen..... synes du synd på meg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei.... :((

¤#%&¤#@£

Har foresten hatt en helt GRUUUSOM arbeidshelg denne helgen..... synes du synd på meg

Uff da..stakkars tottlå.. *trøste trøste*

Skrevet

Takk takk!!!! :))

Gleder meg foresten utrolig mye til neste helg!!!! Du har fått med deg at dere må "hente" meg på togstasjonen?? Jeg eiger ikke stedsans!!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Gleder meg foresten utrolig mye til neste helg!!!! Du har fått med deg at dere må "hente" meg på togstasjonen?? Jeg eiger ikke stedsans!!

Gleder meg kjempemasse..!! Jada.hørte rykter om det. Vi står klar med skilt og flagg (der det står: Tottlå) :P

He he =)

Skrevet

Gleder meg kjempemasse..!! Jada.hørte rykter om det. Vi står klar med skilt og flagg (der det står: Tottlå) :P

He he =)

DA snur jeg og tar toget tilbake til Bryne......

:) hehe, neida! Det blir koselig!! Jeg får henge et "Jeg reiser alene"-skilt rundt halsen, da!!!

Skrevet

Stakkars, sier jeg også.

Men du må da se og komme deg inn igjen på msn, Tottlå!

*savne, savne*

Skrevet

Stakkars, sier jeg også.

Men du må da se og komme deg inn igjen på msn, Tottlå!

*savne, savne*

Ja, jeg vil, jeg vil.......men får ikke til!!!!

Jeg bruker ikke min egen PC lenger, you know..... å mamma og pappa har sletta MSN`en og ordna slik at den stenger for popp-up og sånt...... så jeg får ikke installert på nytt!!

Men bare vent..... førstkommende lørdag skal jeg vinne i lotto, og DA skal jeg kjøpe nye bærbar PC!!!! :)

Skrevet

Ja, jeg vil, jeg vil.......men får ikke til!!!!

Jeg bruker ikke min egen PC lenger, you know..... å mamma og pappa har sletta MSN`en og ordna slik at den stenger for popp-up og sånt...... så jeg får ikke installert på nytt!!

Men bare vent..... førstkommende lørdag skal jeg vinne i lotto, og DA skal jeg kjøpe nye bærbar PC!!!! :)

- eller få studielånet ..

;o).

Skrevet

- eller få studielånet ..

;o).

hehe.......studielånet går rett i den nye leiligheten, ja!

Skrevet

Bare send melding om når du kommer, Tottlå. Så skal vi stå i flokk og ta imot deg ;)

hehehe

Skrevet

Flere får jo problem mange år etter at de er ferdig med studiene. F.eks med fritak for betaling når de er arbeidsledige.

Lips1365380508
Skrevet

Flere får jo problem mange år etter at de er ferdig med studiene. F.eks med fritak for betaling når de er arbeidsledige.

Ja, jeg vet. Men de har jo en god regel. Man blir fritatt hvis man tjener mindre enn 13000 pr måned, el hvis man er arbeidsledig, men problemet er jo at rentene går uansett, i alle fall et år etter at man er ferdig som student. Men man skal vite dette før man tar opp lån!;)

hare1365380455
Skrevet

He he =)

Flagg og papiljetter....;)

hare1365380455
Skrevet

SERPENTINER! :P

Vet det! Men jeg har funnet opp noe nytt, ser du...:) Som dere kan pynte dere med!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Vet det! Men jeg har funnet opp noe nytt, ser du...:) Som dere kan pynte dere med!

hehe..gleder meg til å se =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...