Gå til innhold

Forbanna Lånekassen!!!

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

hehe..gleder meg til å se =)

Jeg og, for jeg vet ikke helt hva det er enda.... *Grubler*

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tottlå

10

• hare1365380455

8

• mariaflyfly

6

• Lips1365380508

2

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg og, for jeg vet ikke helt hva det er enda.... *Grubler*

*knis*

Kanskje det er noe spiselig??

hare1365380455
Skrevet

*knis*

Kanskje det er noe spiselig??

Nei, det er visst noe pyntegreier.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei, det er visst noe pyntegreier.

Okei...hmm..prøvd å søkt på nettet? ;)

hare1365380455
Skrevet

Okei...hmm..prøvd å søkt på nettet? ;)

Nei, men amber mente det ikke var noe.

Skrevet

Ok, jeg veit at jeg skal ringe Lånekassa for en kollega som ike snakker norsk i morra. Gode tips mottas med takk. Når er beste tidspunktet å ringe på?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Så jeg har funnet opp et ord! Hehe..:)

Nå gjenstår det bare å finne ut hva det er! hehe =)

Skrevet

Ok, jeg veit at jeg skal ringe Lånekassa for en kollega som ike snakker norsk i morra. Gode tips mottas med takk. Når er beste tidspunktet å ringe på?

Begynn å ring kl 11.59.

Har du fått svar innen kl 14.59 er du jammen heldig!

Skrevet

Begynn å ring kl 11.59.

Har du fått svar innen kl 14.59 er du jammen heldig!

That bad...?

Skrevet

That bad...?

Bad?

Jeg lurer på hvilke kriterier de har på jobbsøkerne: "Vi søker fortrinnsvis personer som ikke vet en døyt om kundebehandling".

Skrevet

Så jeg har funnet opp et ord! Hehe..:)

Det var jo det jeg sa, hare! At du hadde funnet opp et ord, fordi det ikke var noe egentlig ;)

Kanskje det er noen serpentinlignende paljettdingser til å pynte frisyren med? Noen som henger litt ned, sånn papiljott-aktig.?

Gjest Calóni
Skrevet

That bad...?

De tre gangene jeg har ringt til lånekassen har jeg fått svar innen 5-10 minutter iallfall, om det er en trøst. Men svarene, det er noe helt annet :P

hare1365380455
Skrevet

Nå gjenstår det bare å finne ut hva det er! hehe =)

Nemlig....

hare1365380455
Skrevet

Det var jo det jeg sa, hare! At du hadde funnet opp et ord, fordi det ikke var noe egentlig ;)

Kanskje det er noen serpentinlignende paljettdingser til å pynte frisyren med? Noen som henger litt ned, sånn papiljott-aktig.?

Jeg sier det ikke....;)

Skrevet

Bad?

Jeg lurer på hvilke kriterier de har på jobbsøkerne: "Vi søker fortrinnsvis personer som ikke vet en døyt om kundebehandling".

Hehe! Med fare for å bli slakta her nå: Jeg har ei venninne som akkurat var ferdig med utdannelsen sin og hadde begynt å søke jobber. Hun var i utgangspunktet villig til å ta alt hun kunne få av jobber, men med to unntak: Oslo Sporveier og Lånekassen. ;)

Skrevet

jeg begynte å ringe prresis kl 12.00, og hadde enda ikke fått svar etter tre timer!!! Heeeeeelt sant, altså!!

Rart jeg er forbanna?????

Skrevet

jeg begynte å ringe prresis kl 12.00, og hadde enda ikke fått svar etter tre timer!!! Heeeeeelt sant, altså!!

Rart jeg er forbanna?????

Du får bare ha på høyttaleren mens du sitter på vent og gjøre andre ting istedet. ;)

Her ordna det seg heldigvis.

Skrevet

Du får bare ha på høyttaleren mens du sitter på vent og gjøre andre ting istedet. ;)

Her ordna det seg heldigvis.

har ikke råd til å sitte på vent i 3 timer. Betalte 40 kr for 10 minutt, tror jeg!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...