Gjest studina1 Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Hvis man har fått plass på et bachelor studium, MÅ man da ta bachelor graden, eller kan man ta noen av kursene, ta feks. 20 studiepoeng i stedenfor 30? 0 Siter
Prozak Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Nå er det ikke 60 studiepoeng i året på et bachelorstudie. Men du kan selvfølgelig la være å ta enkelte av fagene i et studiet - men du får da ikke bachelor-tittelen (som om den var noe spesiellt :-) "...................................." 0 Siter
Gjest studina1 Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Nå er det ikke 60 studiepoeng i året på et bachelorstudie. Men du kan selvfølgelig la være å ta enkelte av fagene i et studiet - men du får da ikke bachelor-tittelen (som om den var noe spesiellt :-) "...................................." jeg er ikke interessert i noen bachelor grad... Jo, det er 60 studiepoeng i en bachelor, altså 30 per semester. Jeg vil ta 20 per semester...takk 0 Siter
Prozak Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 jeg er ikke interessert i noen bachelor grad... Jo, det er 60 studiepoeng i en bachelor, altså 30 per semester. Jeg vil ta 20 per semester...takk Som sagt - du kan la være å ta enkelte fag. Men hvis du melder deg på et bachelor-studie, så vill jo alle fagene være på fagplanen din. Men det er godt mulig skolen gir deg papirer på enkeltfagene. "...................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.