Gjest noen flere? Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Ikke her hvor jeg sitter! http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/08/08/439606.html 0 Siter
Gyda Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jeg sitter jammen ikke langt unna jeg heller. Men mannen min er på T-banen på vei hjem fra jobb. Tro hvordan DET går da? 0 Siter
Prozak Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jeg sitter jammen ikke langt unna jeg heller. Men mannen min er på T-banen på vei hjem fra jobb. Tro hvordan DET går da? Bane 3 og 4 kjører ikke. De andre skulle visst kjøre. ".................................." 0 Siter
Gyda Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Bane 3 og 4 kjører ikke. De andre skulle visst kjøre. ".................................." Ringte mannen min nå. Han får følge en bane til Helsfyr. Så får han prøve å finne seg en buss derfra da. (Dette ble veldig internt - sorry til alle dere dette interesserer midt bak.) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jeg sitter jammen ikke langt unna jeg heller. Men mannen min er på T-banen på vei hjem fra jobb. Tro hvordan DET går da? kjenner vi Oslo Sporveier rett, sitter han stuck midt i en tunell uten noen form for informasjon. Faen også, jeg skulle akkurat til å gå til t-banen sjøl... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 kjenner vi Oslo Sporveier rett, sitter han stuck midt i en tunell uten noen form for informasjon. Faen også, jeg skulle akkurat til å gå til t-banen sjøl... Oslo sporveier kan vel lite for at strømmen har gått.. Strøm på bjølsen også 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Oslo sporveier kan vel lite for at strømmen har gått.. Strøm på bjølsen også Selvsagt kan de ikke noe for at strømmen har gått. Men de kan gi informasjon... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.