laguna1365380434 Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Nå VIL jeg ha mail av han amerikaneren min, og nå har ikke han skrevet noe til meg på snart en uke..:-o Kan jeg mase da, eller må jeg vente sånn teit til det er min tur? Er masing galt, selvom jeg innrømmer at jeg maser, samt gjør det på en festlig måte..(sånn stryker egoet liksom, og er søt og morsom..Eller er ikke masing kombinerbart med nevnte egenskaper?;-)) og ellers er grei? ;-) Jeg vil virkelig ha en koselig mail fra amerikaneren, dagen i dag suger jo sånn ellers, med drittvær,larver i tomatplanten og tom lommebok. Dessuten har han sagt før at han synes jeg er søt når jeg er "demanding"..;-) Sende masemail eller ikke sende masemail? :-) 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Er det noen regel som sier at dere må maile annen hver gang? Syns ikke det er noe galt i å skrive en mail, bare for å si hei. Send en mail, trenger vel ikke hinte om at han ikke har skrevet på en stund...... 0 Siter
Gyda Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Send ham det du kaller en "masemail" du. Han oppfatter det helt sikkert ikke som det. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 oppmuntring til avsendelse av masemail! :-) Jeg fikk svar..(og et sååå bra et) på rappen.. Han hadde reist og var sliten, men hadde tenkt til å skrive til meg uansett i kveld! Supert! Og han ga intrykk av å bli støtt av litt vennligsinnet mas..;-) Hurra! Og dagen ble meget hyggeligere! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.