Mary Poppins Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Etter mye fram og tilbake den siste perioden, er det nå slutt med min kjære. Det er vel egentlig ikke mangel på følelser hos noen av oss, men som mange av dere vet, så har han en jobb som innebærer ekstremt mye reising. Han gjør det veldig bra til å være så ung, og det ville vært dumt av han å kaste bort denne muligheten. Jeg har tenkt mye å funnet ut at dette egentlig er litt utholdelig for min del, jeg er lei av å sitte alene og savne han natt etter natt, så idag tok jeg opp den store samtalen. Huff så trist dette er!! Han dro fra meg for en time siden, nå sitter jeg bare og er lei meg og lurer på om jeg har gjort noe helt hinsides dumt. Han var egentlig enig han også, så jeg kan vel kanskje ikke ringe å ombestemme meg uansett, noe jeg heller ikke burde gjøre, det er bare så trist med kjærlighetssorg. Jeg vet egentlig at jeg har gjort det riktige, har tenkt lenge på dette så dette gikk ikke på impuls, men akkurat nå føler jeg meg så alene her i verden. Men det er vel kanskje vanlig? Jaja, måtte bare få ut litt tanker her på dol, det er ikke så greit med denne kjærleiken nei! 0 Siter
Gjest Hildegard B. Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Så leit... men kanskje litt avstand gjør at ting faktisk ordner seg på sikt?! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Oi, triste greier MP. Sender deg en stor, varm trøsteklem.. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Å, det er aldri lett når en må avslutte et forhold. Men det virker som dere tenker fornuftig om det begge to utfra det du skriver. Sånt er vanskelig. Sender en trøsteklem ihvertfall. kanskje msn senere? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Oi, triste greier MP. Sender deg en stor, varm trøsteklem.. Hvis du trenger noen å prate med, så finner du meg på msn.. =) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Så leit... men kanskje litt avstand gjør at ting faktisk ordner seg på sikt?! Vel det er vel avstanden vi egentlig har slitt med. Men er det meant to be, så finner vi kanskje tilbake til hverandre når reisingen på jobben roer seg en gang. Eller kanskje jeg er lykkelig gift med en annen fantastisk person innen den tid. Men akkurat nå er det bare trist, men sånn er nok de fleste brudd - triste greier. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Da sender jeg deg en god klem:) Takk 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Oi, triste greier MP. Sender deg en stor, varm trøsteklem.. takk 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Å, det er aldri lett når en må avslutte et forhold. Men det virker som dere tenker fornuftig om det begge to utfra det du skriver. Sånt er vanskelig. Sender en trøsteklem ihvertfall. kanskje msn senere? Jeg kommer nok på msn litt senere, når jeg har fått roet meg litt. Vi har gjort det fornuftige ja, men det er kjipe greier å være fornuftig. Men kan prate mere om det på msn senere vi. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Uff så leit! Stor klem fra meg til deg! tusen takk 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Hvis du trenger noen å prate med, så finner du meg på msn.. =) Takk vennen, jeg kommer på msn litt senere tenker jeg, akkurat nå må jeg bare fordøye det litt. 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Du er ikke alene om den opplevelsen og avgjørelsen. Noen må velge mellom karriere og partner. Da er det vel ut på leting igjen? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Du er ikke alene om den opplevelsen og avgjørelsen. Noen må velge mellom karriere og partner. Da er det vel ut på leting igjen? Ja da er det vel ut på leting igjen. *sukk* 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Ja da er det vel ut på leting igjen. *sukk* Hun sa til meg: jeg reiser litt i jobben. Hun var borte 7 av ti dager. Et år varte det. 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Hun sa til meg: jeg reiser litt i jobben. Hun var borte 7 av ti dager. Et år varte det. Så har du lett og funnet pånytt? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Hun sa til meg: jeg reiser litt i jobben. Hun var borte 7 av ti dager. Et år varte det. Ett år varte forholdet eller all reisingen? 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Det gjør vondt, det er grusomt! Jeg har en (mannlig) venn som har så vondt inni seg at han holder på å dø av kjærlighetssorg. Men det hjelper med tiden. Lykke til og klem. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Det gjør vondt, det er grusomt! Jeg har en (mannlig) venn som har så vondt inni seg at han holder på å dø av kjærlighetssorg. Men det hjelper med tiden. Lykke til og klem. Takk skal du ha Det gjør vondt ja, men har tørket tårene mine nå. Dette var jo i utgangspunktet noe jeg ville så jeg får bare være sterk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.