Gå til innhold

Da tok det slutt! :(

Anbefalte innlegg

Lips1365380508
Skrevet

Vel det er vel avstanden vi egentlig har slitt med.

Men er det meant to be, så finner vi kanskje tilbake til hverandre når reisingen på jobben roer seg en gang.

Eller kanskje jeg er lykkelig gift med en annen fantastisk person innen den tid. :)

Men akkurat nå er det bare trist, men sånn er nok de fleste brudd - triste greier.

Vet du, har en lignende problem selv. Det er avstanden som skiller oss også, bare at ingen av oss reiser, men vi bor langt fra hverandre og ingen av oss har mulighet til å flytte heller.. Har ofte tenkt på å gjøre det slutt jeg også,men greier det rett og slett ikke. Du er vel modigere enn meg tenker jeg.. Men uansett, lykke til videre. Du finner nok en som er ved din side hver dag, ikke bare av og til =)

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

34

• Lillemus

4

• Lips1365380508

3

• cecily

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Lips1365380508
Skrevet

Vel det er vel avstanden vi egentlig har slitt med.

Men er det meant to be, så finner vi kanskje tilbake til hverandre når reisingen på jobben roer seg en gang.

Eller kanskje jeg er lykkelig gift med en annen fantastisk person innen den tid. :)

Men akkurat nå er det bare trist, men sånn er nok de fleste brudd - triste greier.

Hvor lenge var dere sammen forresten?

Gjest Halling
Skrevet

Ett år varte forholdet eller all reisingen?

Opptil 10 dager i strekk med tom seng, tomt frokostbord og tomt overalt? da kan jeg like så godt være alene.

Det mest eksluderende var alle historiene om det hun hadde opplevd, og noen ganger forsnakket hun seg uten å oppdage det, og antydet noe ut over alminnelige opplevelser. Etter noen år på banen så kan jeg lukte utroskap, føle det som svingninger i en slags "aura" rundt henne. Uregelmessigheter, ord og tonefall som ikke skal være der.

Mary Poppins
Skrevet

Vet du, har en lignende problem selv. Det er avstanden som skiller oss også, bare at ingen av oss reiser, men vi bor langt fra hverandre og ingen av oss har mulighet til å flytte heller.. Har ofte tenkt på å gjøre det slutt jeg også,men greier det rett og slett ikke. Du er vel modigere enn meg tenker jeg.. Men uansett, lykke til videre. Du finner nok en som er ved din side hver dag, ikke bare av og til =)

Takk, ja jeg får satse på at jeg finner noen som har litt mere tid til meg :)

Vi var sammen i nesten 3 år.

Føler at jeg har vært ganske tøff nå ja, jeg har som sagt tenkt lenge på det, men det skal en del "guts" til for å gjennomføre det.

Mary Poppins
Skrevet

Opptil 10 dager i strekk med tom seng, tomt frokostbord og tomt overalt? da kan jeg like så godt være alene.

Det mest eksluderende var alle historiene om det hun hadde opplevd, og noen ganger forsnakket hun seg uten å oppdage det, og antydet noe ut over alminnelige opplevelser. Etter noen år på banen så kan jeg lukte utroskap, føle det som svingninger i en slags "aura" rundt henne. Uregelmessigheter, ord og tonefall som ikke skal være der.

Jeg er 100% sikker på at det ikke er noe utroskap her i gården.

Men som du sier, når man er såpass mye alene så kan man nesten like gjerne ikke ha noen kjæreste.

Det føles selvfølgelig litt tomt ut til å begynne med, men etterhvert så blir man vant til det og, håper jeg..

Lips1365380508
Skrevet

Takk, ja jeg får satse på at jeg finner noen som har litt mere tid til meg :)

Vi var sammen i nesten 3 år.

Føler at jeg har vært ganske tøff nå ja, jeg har som sagt tenkt lenge på det, men det skal en del "guts" til for å gjennomføre det.

Ja, det skal veldig mye guts til å gjøre det slutt med noen, spesielt når man fortsatt har følelser for vedkommede. Jeg kan være svak av og til når det gjelder slikt,men det koker som regel over til slutt, da får man mot ...

Det ordner seg nok for oss alle :o)

Gjest Halling
Skrevet

Jeg er 100% sikker på at det ikke er noe utroskap her i gården.

Men som du sier, når man er såpass mye alene så kan man nesten like gjerne ikke ha noen kjæreste.

Det føles selvfølgelig litt tomt ut til å begynne med, men etterhvert så blir man vant til det og, håper jeg..

Jaja. Du får orientere alle dine kontakter og sette i gang mølla.

Kjøp inn vin, røyk, triste CD'er og cleenex, så kommer nok venninner og ordner opp.

Mary Poppins
Skrevet

Jaja. Du får orientere alle dine kontakter og sette i gang mølla.

Kjøp inn vin, røyk, triste CD'er og cleenex, så kommer nok venninner og ordner opp.

Vin skal det nok drikkes litt av ja, og venninene er orientert :)

Mary Poppins
Skrevet

Ja, det skal veldig mye guts til å gjøre det slutt med noen, spesielt når man fortsatt har følelser for vedkommede. Jeg kan være svak av og til når det gjelder slikt,men det koker som regel over til slutt, da får man mot ...

Det ordner seg nok for oss alle :o)

Ja vi får håpe på det :)

Lykke til med hva enn du gjør også! :)

Gjest Halling
Skrevet

Vin skal det nok drikkes litt av ja, og venninene er orientert :)

Da er terapien i gang. Damer genserelt elsker tragedier, det ligger i deres natur. Det er en sosial mekanisme forbeholdt damer, som kommer fra fjerne forfedre. Menn oppfører seg generelt helt annerledes.

Mary Poppins
Skrevet

Da er terapien i gang. Damer genserelt elsker tragedier, det ligger i deres natur. Det er en sosial mekanisme forbeholdt damer, som kommer fra fjerne forfedre. Menn oppfører seg generelt helt annerledes.

hehe jeg kan med hånden på hjerte si at jeg ikke akkurat elsker dette nei.

Men at jenter kanskje har et større behov til å prate ut om ting, som f.eks etter brudd, enn det gutter har tror jeg på.

Skrevet

Huff da, så trist.

Jeg blir alltid nedstemt av å få melding om samlivsbrudd - spesielt de tilfellene begge er glade i hverandre men at det av en eller annen grunn likevel ikke kan fungere.

Det blir selvsagt en tung tid, trøsten er at det alltid er et lys i tunnellen og at du kommer styrket ut av en slik opplevelse.

God, varm klem fra

Skrevet

10 dager? Hva med 100 dager.... :o|

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg vet ikke om dere har barn. Har dere ikke det, var det lurt at du gjorde nå.

Jeg sitter her nemlig med 3 barn, og en mann som er gift med jobben:(

Gjest Timari
Skrevet

Sender en trøsteklem

Er det du som eier leieligheten?, Så du ikke må flytte i tillegg?

Mary Poppins
Skrevet

Jeg vet ikke om dere har barn. Har dere ikke det, var det lurt at du gjorde nå.

Jeg sitter her nemlig med 3 barn, og en mann som er gift med jobben:(

Ingen barn her nei.

Jeg leste innlegget ditt også, uff vanskelige saker. Normalt ville jeg sagt at dette bør du ikke finne deg i, men du har kanskje ikke noe valg? alternativet er vel skillsmisse, og med barn i bilde er det et ganske stort steg å ta.

Uansett lykke til!

Mary Poppins
Skrevet

Uff da. *Stor klem*

Takk skal du ha :)

Skrevet

Jeg føler med deg, har vært gjennom det samme.

Det er hardt å gjøre det slutt når man er svært glad i vedkommende.

Men det går over.

Kanskje det kan ta litt tid, men når du vet at du gjorde det riktige, er det da likevel til å holde ut !!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...