Gå til innhold

Da tok det slutt! :(

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Uff, så trist.

*klem* om du vil ha.

Tar gjerne imot!

Takk :)

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

34

• Lillemus

4

• Lips1365380508

3

• cecily

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins
Skrevet

Huff da, så trist.

Jeg blir alltid nedstemt av å få melding om samlivsbrudd - spesielt de tilfellene begge er glade i hverandre men at det av en eller annen grunn likevel ikke kan fungere.

Det blir selvsagt en tung tid, trøsten er at det alltid er et lys i tunnellen og at du kommer styrket ut av en slik opplevelse.

God, varm klem fra

Takk Gyda.

Det er nettopp det, at begge er glad i hverandre men det bare funker ikke lenger med denne avstanden. Huff, akkurat nå er tunnelen min ganske så mørk, men får håpe jeg ser noe lys etterhvert :)

Mary Poppins
Skrevet

Sender en trøsteklem

Er det du som eier leieligheten?, Så du ikke må flytte i tillegg?

Jeg eier leiligheten ja, heldigvis! Han har en leilighet han og, men i en annen by der jobben hans har kontorer.

Takk for klemmen :)

Gjest Halling
Skrevet

10 dager? Hva med 100 dager.... :o|

Da hadde jeg forsvunnet 10 ganger.

Gjest Halling
Skrevet

hehe jeg kan med hånden på hjerte si at jeg ikke akkurat elsker dette nei.

Men at jenter kanskje har et større behov til å prate ut om ting, som f.eks etter brudd, enn det gutter har tror jeg på.

Unnskyld. Venninner elsker tragedier.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg føler med deg, har vært gjennom det samme.

Det er hardt å gjøre det slutt når man er svært glad i vedkommende.

Men det går over.

Kanskje det kan ta litt tid, men når du vet at du gjorde det riktige, er det da likevel til å holde ut !!!

Ja det går over, det vet jeg.

Som du sier, det som gjør så vondt er at jeg fremdeles er veldig veldig glad i han, og fortsatt forelsket i han. Da er det ekstra tungt å gjøre det slutt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sånt er trist, og spesielt vanskelig blir det når det ikke er følelsene det står på.

Ville bare ønske deg lykke til, og si at ting garantert ordner seg. Snart er du tilbake på skolen, og der er det helt sikkert nok av hunker du kan sjarmere i senk ved å stjæle motorolje av. ;)

Mary Poppins
Skrevet

Sånt er trist, og spesielt vanskelig blir det når det ikke er følelsene det står på.

Ville bare ønske deg lykke til, og si at ting garantert ordner seg. Snart er du tilbake på skolen, og der er det helt sikkert nok av hunker du kan sjarmere i senk ved å stjæle motorolje av. ;)

Hehe nå fikk du meg faktisk til å le :)

Ja det ordner seg for snille piker har jeg hørt, og jeg er jo ganske snill av meg :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe nå fikk du meg faktisk til å le :)

Ja det ordner seg for snille piker har jeg hørt, og jeg er jo ganske snill av meg :)

Stikk ut med noen venninner en av dagene. Drikk masse vin og ta byen med storm. Det hjelper. :)

Dessuten må du ikke plage deg selv med å ha masse kontakt med ham - i hvert fall ikke i starten når det er som verst.

Mary Poppins
Skrevet

Stikk ut med noen venninner en av dagene. Drikk masse vin og ta byen med storm. Det hjelper. :)

Dessuten må du ikke plage deg selv med å ha masse kontakt med ham - i hvert fall ikke i starten når det er som verst.

Nei akkurat det sa jeg til han også, at vi måtte la kontakten ligge en stund, ellers kommer ihvertfal ikke jeg over han. Han skjønte ikke helt det da, men han respekterte at jeg ville ha det sånn.

Det blir nok en tur ut med venninene en av de neste dagene ja! :)

Mary Poppins
Skrevet

Huff, så leit! *klemmer til*

Takk :)

laguna1365380434
Skrevet

Uff så kjempetrist! :-(

Sender over hauger og lass med sympati!

Og husk på at det aller meste ordner seg etterhvert, selvom det ikke virker sånn med engang..

Klem.

Skrevet

Er ikke alltid like lett å få den kjærligheten til å fungere nei... Trist å høre!

Håper du har gode venner rundt deg når enn du måtte føle for å prate, eller gjøre noe, for å få tankene over på andre ting...

*klem*

Skrevet

Uff, så trist. Du er tøff som tar initiativ til et brudd med fortsatte følelser for ham. Lykke til!

Mary Poppins
Skrevet

Uff så kjempetrist! :-(

Sender over hauger og lass med sympati!

Og husk på at det aller meste ordner seg etterhvert, selvom det ikke virker sånn med engang..

Klem.

Takk laguna. Fikk amerikaneren "masemail" til slutt? ;)

Mary Poppins
Skrevet

Er ikke alltid like lett å få den kjærligheten til å fungere nei... Trist å høre!

Håper du har gode venner rundt deg når enn du måtte føle for å prate, eller gjøre noe, for å få tankene over på andre ting...

*klem*

Takk Gemini. Har flere venner å prate med ja, og en trøstende mamma :)

Mary Poppins
Skrevet

Uff, så trist. Du er tøff som tar initiativ til et brudd med fortsatte følelser for ham. Lykke til!

Tusen takk :)

Skrevet

hei, er vel ikke så mye og si uten at sånt er trist. Minner meg om forholdet mitt som tok slutt av tilnærmet samme grunn, vi hadde også følelsene der, men jeg orket ikke fortsette denne evindelige reisingen frem og tilbake.

Om det kan være en trøst så tok det slutt i november 2004, og nå kan vi endelig fungere som utrolig gode venner som snakker om det meste og ler sammen:-)

*trøsteklem* det blir lettere, men det vet du jo :-)

Skrevet

Det var trist...Men etter en stund vet du nok at du gjorde det eneste rette!

*trøsteklem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...