Mary Poppins Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 hei, er vel ikke så mye og si uten at sånt er trist. Minner meg om forholdet mitt som tok slutt av tilnærmet samme grunn, vi hadde også følelsene der, men jeg orket ikke fortsette denne evindelige reisingen frem og tilbake. Om det kan være en trøst så tok det slutt i november 2004, og nå kan vi endelig fungere som utrolig gode venner som snakker om det meste og ler sammen:-) *trøsteklem* det blir lettere, men det vet du jo :-) Takk, det gikk litt bedre med meg istad, men nå som kvelden har kommet og jeg snart skal legge meg begynner tankene og vandre igjen *snufs* Men det blir nok bedre etterhvert håper jeg. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Det var trist...Men etter en stund vet du nok at du gjorde det eneste rette! *trøsteklem* Takk togli 0 Siter
sheba Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Takk, det gikk litt bedre med meg istad, men nå som kvelden har kommet og jeg snart skal legge meg begynner tankene og vandre igjen *snufs* Men det blir nok bedre etterhvert håper jeg. Kvelden er alltid sånn, er det ikke en film du kan se på?? (helst en med NULL romantikk) :-) jeg kjenner den følelsen du har nå så godt, men du er ei tøff jente så trøst deg med det du kan finne..!! søtsaker, film, masse puter rundt deg og lommetørkle.. det er lov med noen tårer vet du.. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Takk laguna. Fikk amerikaneren "masemail" til slutt? Jepp, og jeg fikk svar med engang! kos! :-) Jeg har ikke fått svart i den tråden enda, men er på det om en straks! Lykkke til med hele greia! Ikke bli overasket om du føler deg piggere veldig snart! ;-) Men du vil sikkert få noen bølgedaler også, men etter dem går det jo bare oppover, sant? 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Takk, det gikk litt bedre med meg istad, men nå som kvelden har kommet og jeg snart skal legge meg begynner tankene og vandre igjen *snufs* Men det blir nok bedre etterhvert håper jeg. Vi er her. Kom tilbake i morgen og oppdater oss. Underlig hvor like dine tanker er mine. Normale? Probably. Tiden leger ikke alle sår, men den gjør noe med de. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Opptil 10 dager i strekk med tom seng, tomt frokostbord og tomt overalt? da kan jeg like så godt være alene. Det mest eksluderende var alle historiene om det hun hadde opplevd, og noen ganger forsnakket hun seg uten å oppdage det, og antydet noe ut over alminnelige opplevelser. Etter noen år på banen så kan jeg lukte utroskap, føle det som svingninger i en slags "aura" rundt henne. Uregelmessigheter, ord og tonefall som ikke skal være der. I mitt innlegg forsto jeg det slik at du var en hun. Da snakket du om en han. Her er du mann og snakker om en hun. Forstår ikke dette jeg. Er du litt av hvert kanskje? 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Da hadde jeg forsvunnet 10 ganger. Vi bor da ikke sammen og det er ikke aktuellt heller så lenge han har denne jobben. Men jeg er så glad i ham at jeg nekter å dumpe ham av den grunn. ) 0 Siter
flisa Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Huffa meg - men det er verre å gå og lure og tenke etter man har fått barn og gjeld og hus og familier som er knyttet sterkt sammen og magen har begynt å henge og puppene må heises opp og leggene har åreknuter og hår i nesa...og og. Sørg litt nå - og så gyver du løs igjen! 0 Siter
gripp Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg vet ikke hva du mener med ekstremt mye reising, men skal du ha tak i partner med høy utdanning og utfordrende jobb, kan du ikke regne med å ha vedkommende rundt deg hele tiden. Men for all del; Det fins masse folk som ikke reiser i det hele tatt, så det løser seg nok. Uansett..lykke til i en ny tilværelse. Tiden leger alle sår. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Uff da! Det er alltid fælt å gjøre det slutt. Selv når man vet det bare er det man vil, er det kjempevanskelig. Hvis du klarer deg sånn noenlunde nå, da har du nok gjort det riktige, tror jeg. Nå kommer en ny høst, med nytt liv og nye muligheter :-) *trøsteklem* 0 Siter
cecily Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg vet det der med reising, ja...... Og ikke tar det slutt her i gården heller, ikke på flere år. Du er så tøff, poppins! Jeg har vært lei jeg også, tro meg. *klem* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Huffa meg - men det er verre å gå og lure og tenke etter man har fått barn og gjeld og hus og familier som er knyttet sterkt sammen og magen har begynt å henge og puppene må heises opp og leggene har åreknuter og hår i nesa...og og. Sørg litt nå - og så gyver du løs igjen! Ja du sier noe der Flisa, og akkurat det har jeg også tenkt mye på. Kan f.eks tenke meg barn om ikke så mange år, og med en mann som ikke får vært så mye hjemme blir jeg nærmest alenemor. Det gjelder å tenke litt framover, og framtiden vår så mørk ut desverre. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Uff da! Det er alltid fælt å gjøre det slutt. Selv når man vet det bare er det man vil, er det kjempevanskelig. Hvis du klarer deg sånn noenlunde nå, da har du nok gjort det riktige, tror jeg. Nå kommer en ny høst, med nytt liv og nye muligheter :-) *trøsteklem* Takk mil. En høst med nye muligheter ja, huff nesten litt skremmende å tenke på, men samtidig litt spennende. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Jeg vet det der med reising, ja...... Og ikke tar det slutt her i gården heller, ikke på flere år. Du er så tøff, poppins! Jeg har vært lei jeg også, tro meg. *klem* Men det er vanskelig å være tøff. *sukk* Har egentlig bare så lyst til å ringe han, si at jeg elsker ham og gå tilbake til vår trygge tilværelse. Men det skal jeg ikke, fordi jeg er jo i bunn og grunn ikke fornøyd med den tilværelsen, og ikke blir den bedre heller. Takk for klemmen 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Jeg vet ikke hva du mener med ekstremt mye reising, men skal du ha tak i partner med høy utdanning og utfordrende jobb, kan du ikke regne med å ha vedkommende rundt deg hele tiden. Men for all del; Det fins masse folk som ikke reiser i det hele tatt, så det løser seg nok. Uansett..lykke til i en ny tilværelse. Tiden leger alle sår. Takk! Vel i utgangspunktet bor vi i to forskjellige byer, men i tillegg til det må han reise veldig mye. Så da sier det seg selv at tiden vi har sammen er lite. Hvertfal for lite for meg. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Takk mil. En høst med nye muligheter ja, huff nesten litt skremmende å tenke på, men samtidig litt spennende. Ikke sikkert du har så gruelig lyst til å flørte i starten, men det kommer, det kommer ;-) *ser for meg MP i full sving i baren* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Ikke sikkert du har så gruelig lyst til å flørte i starten, men det kommer, det kommer ;-) *ser for meg MP i full sving i baren* Hehe, akkurat nå frister ikke det nei, men det kommer nok 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Vi bor da ikke sammen og det er ikke aktuellt heller så lenge han har denne jobben. Men jeg er så glad i ham at jeg nekter å dumpe ham av den grunn. ) Rørende dette her, men jeg forstår godt at han må være hos deg mer, ellers er det liten vits. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Rørende dette her, men jeg forstår godt at han må være hos deg mer, ellers er det liten vits. Skulle den til meg? 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Skulle den til meg? Kanskje ikke, mulig jeg roter litt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.