Gå til innhold

Jeg er helsesekretær...

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert helsesekretær
Skrevet

...men er dritt lei, dessuten er det veldig dårlig betalt i forhold til alt det slitet og maset!

Hva annet kan jeg jobbe som når jeg har denne utdannelsen bare?

Noen gode tips til hva jeg kan søke på??

Gjest Ikke gro fast som helsesekretær
Skrevet

Jobb i pleien på sykehjem?

Hei!

Jeg deler virkelig din situasjon. En lite verdsatt jobb, vi er liksom bare tjenere for andres mas. Og dårlig betalt er det. Slitsomt i lengden. Jeg bestemte meg for å ta mer utdanning. Jeg tenkte da på sykepleier og vernepleier. Det fallt på det siste og skal nå begynne 2. året på vpl. Har ikke angret en dag. allerede i praksis følte jeg meg mer verdsatt ettersom jeg tar en høgskoleutdanning.

Gjest synes det er en givende jobb ennå jeg
Skrevet

Hvor lenge har du jobbet som h.sekretær?

Hvor mye får du betalt?

Synes det er en flott jobb jeg da, elsker å pusle om pasientene, men er enig i at det er fryktelig mye ansvar og dårlig betalt.

Du kan vel jobbe innen andre yrker i helsa, dog ikke sykepleier ol. uten mer utdanning.

Kanskje det hadde vært noe for deg, å utdanne deg mer?

Gå over til tannhelsesekretær?

Selv skal jeg søke på jobb som veterinærassistent nå, de søkte noen med utdanning innen det eller menneskelig pleie.

sandra1365380284
Skrevet

Hei!

Jeg deler virkelig din situasjon. En lite verdsatt jobb, vi er liksom bare tjenere for andres mas. Og dårlig betalt er det. Slitsomt i lengden. Jeg bestemte meg for å ta mer utdanning. Jeg tenkte da på sykepleier og vernepleier. Det fallt på det siste og skal nå begynne 2. året på vpl. Har ikke angret en dag. allerede i praksis følte jeg meg mer verdsatt ettersom jeg tar en høgskoleutdanning.

Oi,oi...nei tannlegesekretær er noe helt anneet en legesekretær. Jeg er det.

Men det finnes vel andre ting innenfor helsesektoren du kan jobbe med?

Skrevet

Du kan få jobb hos en advokat som driver med trygdesaker, det er mye bedre betalt og det ble vi anbefalt når vi gikk på kurs. Men da bør du være bra på medisinske uttrykk.

Gjest amparro
Skrevet

Hvorfor ikke ta mer utdanning? Hadde ikke det vært ok? ;-)

Skrevet

Heisann!

Hva med sykepleien?

Jeg skal starte på mitt 2. år på sykepleien nå.Er utdannet hjelpepleier fra før, jeg, men jeg ville ha noe mer enn det.

Det er et kjempeintressant yrke, hvor du får bryne deg på mange forskjellige arbeidsoppgaver.Absolutt til å anbefale!! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...