Gjest hvilken ?? Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Jeg har ganske tør hud, vil ha en bodylotion som er ganske fet,men alikevel ikke for fet. en som gir en glatt og myk hud, sånn hud man får når man har solet seg. syns huden min blir myk som fløyel da. Synd det går fort over da... Har prøvd mange, til og med olje, men er likevel ikke fornøyd. Vil ha myk hud! Spesielt på leggene er jeg tør, flasser nesten, og det klør veldig! 0 Siter
amber sun Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Volare sin kombikrem. Den er super. Den fås kjøpt på homeparty, evt. gjennom konsulent for Volare. 0 Siter
Gjest hvilken ?? Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Volare sin kombikrem. Den er super. Den fås kjøpt på homeparty, evt. gjennom konsulent for Volare. Hmm, den var litt vanskelig da. Ikke ofte man går på homeparty,men.. 0 Siter
Aryane Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Hmm, den var litt vanskelig da. Ikke ofte man går på homeparty,men.. Uten tvil...Biotherm! Den ferskenfargede flasken er best hvis du har tørr hud. 0 Siter
Gjest hvilken ?? Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Uten tvil...Biotherm! Den ferskenfargede flasken er best hvis du har tørr hud. Takk, skal skjekke den ut! Har du prøvd noen fra apoteket? Vicky eller Dermatologica?? 0 Siter
Lluvia Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Biotherm anti-drying body milk (m sitrus) En fra apoteket, er det decubal den heter tro. Hvit og rød flaske/ tube. Når jeg har vært gravid: Bodyshob sine bodybutter-bokser... men de er kanskje litt fete? 0 Siter
Aryane Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Takk, skal skjekke den ut! Har du prøvd noen fra apoteket? Vicky eller Dermatologica?? Har prøvd mye forskjellig, både dyrt og billig, men jeg faller alltid tilbake til Biotherm, husker ikke om jeg har prøvd de de nevner. En billig som jeg har vært fornøyd med er Nivea Q10 0 Siter
Reg@l Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Volare sin kombikrem. Den er super. Den fås kjøpt på homeparty, evt. gjennom konsulent for Volare. :-) Har du prøvd Bodylotion i Dead sea spa-serien? Den er kjempegod! 0 Siter
amber sun Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 :-) Har du prøvd Bodylotion i Dead sea spa-serien? Den er kjempegod! Nei, men jeg bruker leiremasken i den serien. Og også ansiktisrens. Helt supert!! 0 Siter
Reg@l Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Nei, men jeg bruker leiremasken i den serien. Og også ansiktisrens. Helt supert!! Tror ikke jeg skal skrive for mye. Kan være det blir oppfattet som snikreklame siden jeg er konsulent, og det er jeg ikke interessert i :-) Men jeg har prøvd det meste og har for gud vet hvor mye i produkter, både hudpleie og make up. Utrolig gode produkter, det er det vel ingen tvil om. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Tror ikke jeg skal skrive for mye. Kan være det blir oppfattet som snikreklame siden jeg er konsulent, og det er jeg ikke interessert i :-) Men jeg har prøvd det meste og har for gud vet hvor mye i produkter, både hudpleie og make up. Utrolig gode produkter, det er det vel ingen tvil om. hehe jeg har også vært konsulent der. Men er ikke det nå, da, så nå kan jeg vel skrive det jeg vil om det 0 Siter
Kvinna Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Av billigmerker (som er det eneste jeg synes jeg har råd til) er det Dove Silk som er best. 0 Siter
Gjest hvilken ?? Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 :-) Har du prøvd Bodylotion i Dead sea spa-serien? Den er kjempegod! Hvor får man tak i Dead-sea spa serie da? Vita? 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Spenol funker for meg!!! Spenol! Gir ikke det lang sort hårvekst på leggene da? 0 Siter
favn Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Den olivengrønne boksen med olivenkrem fra Bodyshop. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Hvorfor ikke fortsette med de kremene du bruker når du soler deg? Det er vel de som gjør huden din myk. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg synes Garnier sin Bodycocoon er veldig bra. For ekstra tørr hud kan du bruke den som er i boks, den er helt super! (Flasker og bokser er oransje, og de fås i en del dagligvareforretninger, pluss på Cubus og H&M) 0 Siter
Osiris Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Spenol! Gir ikke det lang sort hårvekst på leggene da? Nei Spenol gir ikke hårvekst. Om du leser innholdsdeklarasjonen på Spenol så er den ikke så helt ulik mange andre krem/bodylotion. 0 Siter
Gjest hvilken ?? Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Hvorfor ikke fortsette med de kremene du bruker når du soler deg? Det er vel de som gjør huden din myk. Nja, bruker lite kremer når jeg soler meg, det er nemlig solen jeg får fin hud av 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.