Gå til innhold

Den beste bodylotionen du vet om?

Anbefalte innlegg

Gjest Moliza
Skrevet

Nja, bruker lite kremer når jeg soler meg, det er nemlig solen jeg får fin hud av ;)

Du, det er det rareste jeg har hørt: De fleste får tørr hud av soling hvis de ikke smører seg. (Hvis de i det hele tatt har problemer med tørr hud, altså)

Så da lurer jeg på om det er frisk luft du har godt av, ikke selve solen???

For å hamle opp med tørr hud, er det viktig å fjerne de yttterste døde hudcellene. Så jeg foreslår bodypeeling først og så krem etterpå.

Peeling minst en gang i uka.

Hvis du smører en fet krem utenpå død hud, trenger den ikke ordentlig inn, men blir liggende utenpå og har liten effekt.

Kremer som både gir fuktighet og fett er best. Du har fått mange gode råd, lykke til!

Skrevet

Spenol! Gir ikke det lang sort hårvekst på leggene da?

*bretter opp buksa og ser etter lange,svarte hår*

Nei, jeg kan ikke si at jeg ser noen lange, svarte hår, jeg!;-)

Skrevet

*bretter opp buksa og ser etter lange,svarte hår*

Nei, jeg kan ikke si at jeg ser noen lange, svarte hår, jeg!;-)

Kanskje du har barbert dem bort?

;)

Gjest hvilken ??
Skrevet

Du, det er det rareste jeg har hørt: De fleste får tørr hud av soling hvis de ikke smører seg. (Hvis de i det hele tatt har problemer med tørr hud, altså)

Så da lurer jeg på om det er frisk luft du har godt av, ikke selve solen???

For å hamle opp med tørr hud, er det viktig å fjerne de yttterste døde hudcellene. Så jeg foreslår bodypeeling først og så krem etterpå.

Peeling minst en gang i uka.

Hvis du smører en fet krem utenpå død hud, trenger den ikke ordentlig inn, men blir liggende utenpå og har liten effekt.

Kremer som både gir fuktighet og fett er best. Du har fått mange gode råd, lykke til!

Hmm. aner ikke om det er solen eller frisk luft. er lite ute i frisk luft jeg da.

Men har peeling, det er bare det at jeg bruker den altfor lite. Skal være flink nå og bruke den. Har kjøpt to bodylotioner da, + at jeg har en hjemme + en babyolje. Skal prøve å peele, og smøre så ofte jeg kan =)

Skrevet

Kanskje du har barbert dem bort?

;)

Nehehei!;-) Jeg barberer faktisk ikke leggene mine... Har veldig liten hårvekst, så det er ikke noe problem. *ha ha!*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...