Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe en telefon på Rimi (!) som er låst til Netcom - prisen forutsetter tegning av Netcom kontant og låsing til Netcom i 12 måneder.

Kan jeg da putte et annet sim-kort i telefonen som går på Netcom sitt nett? Eller er jeg bumndet til kontantkortet og -bare det- i 12 måneder?

Skrevet

Så vidt meg bekjent er deet alle netcom kort som kan brukes...

Skrevet

Så vidt meg bekjent er deet alle netcom kort som kan brukes...

Takk for svar :)

Håper det!

Gjest fregnefjes
Skrevet

Tror du kan bruke hvilket som helst sim kort bare det er netcom.Gikk iallfall på min tlf.

Skrevet

Regner med at du kan det, og dersom du ikke kan så fins det en kjekk side på nettet som heter unlock.no

Gjest snøball
Skrevet

Regner med at du kan det, og dersom du ikke kan så fins det en kjekk side på nettet som heter unlock.no

Men den funker ikke på alle mobiltelefoner. I alle fall ikke min. Men på de den funker så koster det 200 kr også da.

Skrevet

Jepp - sånn gjorde jeg når jeg måtte ta tilbake en julepresang jeg hadde kjøpt til jentungen .- rett før jul så vant hun en gedigen mobil - og da ble den jeg hadde kjøpt puslete...så den har nå lillesøster med sitt SIM-kort :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...