SoriaMoria Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Vurderer å kjøpe en telefon på Rimi (!) som er låst til Netcom - prisen forutsetter tegning av Netcom kontant og låsing til Netcom i 12 måneder. Kan jeg da putte et annet sim-kort i telefonen som går på Netcom sitt nett? Eller er jeg bumndet til kontantkortet og -bare det- i 12 måneder? 0 Siter
nyca Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Så vidt meg bekjent er deet alle netcom kort som kan brukes... 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Så vidt meg bekjent er deet alle netcom kort som kan brukes... Takk for svar Håper det! 0 Siter
Gjest fregnefjes Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Tror du kan bruke hvilket som helst sim kort bare det er netcom.Gikk iallfall på min tlf. 0 Siter
Osiris Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Regner med at du kan det, og dersom du ikke kan så fins det en kjekk side på nettet som heter unlock.no 0 Siter
Gjest snøball Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Regner med at du kan det, og dersom du ikke kan så fins det en kjekk side på nettet som heter unlock.no Men den funker ikke på alle mobiltelefoner. I alle fall ikke min. Men på de den funker så koster det 200 kr også da. 0 Siter
flisa Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jepp - sånn gjorde jeg når jeg måtte ta tilbake en julepresang jeg hadde kjøpt til jentungen .- rett før jul så vant hun en gedigen mobil - og da ble den jeg hadde kjøpt puslete...så den har nå lillesøster med sitt SIM-kort :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.