fiskebollen Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Når jeg prøver å oppdatere Windows,får jeg følgende melding:"Filene som kreves for å bruke windows update er ikke lenger reg. eller installert på datamaskinen."Når jeg så går til "registrer filene på nytt" hender det ingenting!!!Går ut fra at jeg må ha kastet noe jeg ikke burde...Men hva gjør jeg nå????????? 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Se på året og datoen på maskinen, dobbeltklikk på klokka nede i høyre hjørne, er det riktig? 0 Siter
fiskebollen Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Se på året og datoen på maskinen, dobbeltklikk på klokka nede i høyre hjørne, er det riktig? Forstår ikke helt hva du mener,men gjorde som du sa,og både klokkeslett og dato er riktig.. 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Forstår ikke helt hva du mener,men gjorde som du sa,og både klokkeslett og dato er riktig.. Har du en piratverson? 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Forstår ikke helt hva du mener,men gjorde som du sa,og både klokkeslett og dato er riktig.. Det er mekanismer inne i XP som hindrer deg å oppdatere før du har aktivert programmet. Aktiveringen er innen 30 dager fra installasjon. Noen vil prøve å oppdatere uten å aktivere, men det tillater ikke MS. Hvis noen prøver det, kommer det feilmelding. Hvis noen skrur klokka tilbake for å omgå aktiveringdatoen, kommer feilmelding. Kopieringsbeskyttelse. 0 Siter
fiskebollen Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Det er mekanismer inne i XP som hindrer deg å oppdatere før du har aktivert programmet. Aktiveringen er innen 30 dager fra installasjon. Noen vil prøve å oppdatere uten å aktivere, men det tillater ikke MS. Hvis noen prøver det, kommer det feilmelding. Hvis noen skrur klokka tilbake for å omgå aktiveringdatoen, kommer feilmelding. Kopieringsbeskyttelse. Det er ikke piratversjon,men jeg har sannsynligvis ikke aktivert innen 30 dager..Hva gjør jeg nå,da??????? 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Det er ikke piratversjon,men jeg har sannsynligvis ikke aktivert innen 30 dager..Hva gjør jeg nå,da??????? Aktiverer. 0 Siter
fiskebollen Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Aktiverer. Eeeh...Hvordan?(Som du kanskje har gjettet er jeg ikke helt stø på data...)Kan du forklare meg,er du snill? 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Eeeh...Hvordan?(Som du kanskje har gjettet er jeg ikke helt stø på data...)Kan du forklare meg,er du snill? Hvis ikke noe har kræsja (som det noen ganger gjør) skal det være et symbol nede ved klokka, en liten klode. Hvis ikke, klikk "run" og skriv %SYSTEMROOT%\system32\oobe\msoobe.exe /A Og følg instruksjoner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.