Gå til innhold

windows oppdatering,hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg prøver å oppdatere Windows,får jeg følgende melding:"Filene som kreves for å bruke windows update er ikke lenger reg. eller installert på datamaskinen."Når jeg så går til "registrer filene på nytt" hender det ingenting!!!Går ut fra at jeg må ha kastet noe jeg ikke burde...Men hva gjør jeg nå?????????

Gjest Halling
Skrevet

Se på året og datoen på maskinen, dobbeltklikk på klokka nede i høyre hjørne, er det riktig?

Skrevet

Se på året og datoen på maskinen, dobbeltklikk på klokka nede i høyre hjørne, er det riktig?

Forstår ikke helt hva du mener,men gjorde som du sa,og både klokkeslett og dato er riktig..

Gjest Halling
Skrevet

Forstår ikke helt hva du mener,men gjorde som du sa,og både klokkeslett og dato er riktig..

Har du en piratverson?

Gjest Halling
Skrevet

Det er mekanismer inne i XP som hindrer deg å oppdatere før du har aktivert programmet. Aktiveringen er innen 30 dager fra installasjon. Noen vil prøve å oppdatere uten å aktivere, men det tillater ikke MS. Hvis noen prøver det, kommer det feilmelding. Hvis noen skrur klokka tilbake for å omgå aktiveringdatoen, kommer feilmelding.

Kopieringsbeskyttelse.

Skrevet

Det er mekanismer inne i XP som hindrer deg å oppdatere før du har aktivert programmet. Aktiveringen er innen 30 dager fra installasjon. Noen vil prøve å oppdatere uten å aktivere, men det tillater ikke MS. Hvis noen prøver det, kommer det feilmelding. Hvis noen skrur klokka tilbake for å omgå aktiveringdatoen, kommer feilmelding.

Kopieringsbeskyttelse.

Det er ikke piratversjon,men jeg har sannsynligvis ikke aktivert innen 30 dager..Hva gjør jeg nå,da???????

Gjest Halling
Skrevet

Det er ikke piratversjon,men jeg har sannsynligvis ikke aktivert innen 30 dager..Hva gjør jeg nå,da???????

Aktiverer.

Skrevet

Aktiverer.

Eeeh...Hvordan?(Som du kanskje har gjettet er jeg ikke helt stø på data...)Kan du forklare meg,er du snill?

Gjest Halling
Skrevet

Eeeh...Hvordan?(Som du kanskje har gjettet er jeg ikke helt stø på data...)Kan du forklare meg,er du snill?

Hvis ikke noe har kræsja (som det noen ganger gjør) skal det være et symbol nede ved klokka, en liten klode.

Hvis ikke, klikk "run"

og skriv

%SYSTEMROOT%\system32\oobe\msoobe.exe /A

Og følg instruksjoner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...