Gå til innhold

Når og hvor bestille flybillett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lønner det seg å bestille flybillett lenge før man reiser, eller vente til for eksempel uka før? Dumper de prisene når det nærmer seg avreisedato?

Og er det direkte fra flyselskapenes internettside det lønner seg å bestille fra, eller er det billigere hos noen turoperatører?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det lønner seg å bestille fra nettet lenge før =)

Skrevet

http://no.kelkoo.com/ctl/do/browse?catId=172201

Somregel har flyselskapene kun få seter til virkelig lav pris.

Jeg vet ikke hvordan det er med charter men har opplevd at denne sida finner de rimeligste plassene for meg, men det krever endel leting og miksing med datoer:-).

Kan du være litt fleksibel med hensyn til reise så lønner det seg å unngå fredag, lørdag og søndager:-)

Skrevet

http://no.kelkoo.com/ctl/do/browse?catId=172201

Somregel har flyselskapene kun få seter til virkelig lav pris.

Jeg vet ikke hvordan det er med charter men har opplevd at denne sida finner de rimeligste plassene for meg, men det krever endel leting og miksing med datoer:-).

Kan du være litt fleksibel med hensyn til reise så lønner det seg å unngå fredag, lørdag og søndager:-)

Takk for svar!

Må selvfølgelig reise enten fredag, lørdag eller søndag da :)

Skrevet

Hvis man skal til et av de stedene hvor billigselskapene som Norwegian, Stirling og Norwegian flyr, så er det min erfaring at man kan spare mye på å gå via siden www.flybilligst.com i stedet for å booke gjennom selskapenes egne sider.

Skrevet

Hvis man skal til et av de stedene hvor billigselskapene som Norwegian, Stirling og Norwegian flyr, så er det min erfaring at man kan spare mye på å gå via siden www.flybilligst.com i stedet for å booke gjennom selskapenes egne sider.

Skal reise fra en småflyplass, der kun widerø går. Eventuellt kan jeg dra fra en litt større flyplass der det er sas-braathens som har flyvninger fra.... Typisk!

Lips1365380508
Skrevet

Spørs hvor man skal reise og hvilken årstid tror jeg. Husker i fjor, da jeg skulle til syden,det var på våren, så kjøpte jeg billett tre måneder i forveien, også viste det seg at de hadde samme type billet, men myyyye billigere noen dager før reisen faktisk.. så, man vet aldri. Du må ta en sjanse ;)

Skrevet

Skal reise fra en småflyplass, der kun widerø går. Eventuellt kan jeg dra fra en litt større flyplass der det er sas-braathens som har flyvninger fra.... Typisk!

Da må du opplyse om at du skal reise videre fra en annen flyplass, somregel finnes det greie løsninger med hensyn til pris..

Skrevet

Vi bestilte Værnes - London (Stanstead) med Norwegian et halvår før vi skulle dra, betalte vel rundt en tusing tur-retur tror jeg.

Like før vi dro kosta billettene _mue_ mer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...