Gå til innhold

Jeg vil jobbe på SFO

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det ser ut som en artig og givende jobb! Selv om de som jobber med mine barn bare sitter der å henger med hue!!!

Jeg elsker barn, særlig de litt større, og ser meg selv som kreativ, morsom og veldig glad i å være ute...:o)

Men jeg finner jo ingen slike ledige stillinger noe sted... Hvor skal jeg lete?

Og er det noen som vet hva lønnen er?

Gjest Calóni
Skrevet

Vanlig assistentlønn ligger på rett over 100 kroner, omtrent 105 +/- , avhengig av hvilken kommune man er ansatt i.

Skrevet

Det er vanskelig å få jobb innen sfo.

Mange sfo arbeidere er også assistenter i skolen dette for å få en høyere stilingsprosent.

Det er gøy å jobbe på sfo men veldig krevende å være hode.

Det går mellom 30 og 60 barn på sfo så det er ikke til å unngå at det summer litt.

Henge med hodet på sfo har jeg ikke tid til,kommer jo stadig barn å spør om forskjellig.

Så lager vi ting,har klubber,lager mat,turer og utetid.

Absolutt ikke tid til å henge med hue!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...