Gjest prust Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Uff - denne kvelden gikk rett i dass. Vi kom hjem fra ferie i Danmark i går kl 24. Mannen min dro på jobb og leverte ett barn klokka ni og jeg leverte de to andre kl ti. Fikk ryddet bort en del etter turen og plukket masse bringebær før jeg hentet barna igjen. Klokka to fikk jeg melding fra mannen min om at han hadde kommet på at han måtte på et møte i Oslo i morgen, og derfor måtte kjøre inn dit i kveld (vi bor i Kristiansand). I utgangspunktet greit nok. MEN jeg var bedt på båttur sammen med tre venninner kl 18. Styrte noe verre med å ordne barnevakt, og fikk til slutt tak i søsteren til den barnevakten vi pleier å bruke. Hun har vært her et par ganger før, men det er noen måneder siden. SÅ ble båtturen avlyst pga regn. Vi fant ut at vi heller skulle gå på kino, når vi hadde ordnet oss en kveld fri. Jeg måtte være tilbake kl 22, så vi bestemte oss for Mr & Mrs Smith kl 1800. Barnevakten skulle komme 1740. Mannen min kom hjem 1720 for å spise, pakke og hvile lit før han skulle kjøre 30 mil til Oslo. Barnevakten kom 1745 o ghadde med seg to ukjente venninner. Jeg fikk snakket noen minutter med dem, og ungene virket fortrolige med dem. Jeg styrtet ut av huset 1750, og rakk akkurat kinoen. Spennende, god film, synes jeg. Etter ca halvannen time så jeg på mobilen: 9 meldinger fra mannen min. Det hadde skåret seg med minstejenta og barnevakten, og han hadde sendt dem hjem. Nå ventet han på at jeg skulle komme hjem så han kunne reise til oslo. Filmen var slutt kl åtte. Venninnene mine hadde ikke likt filmen (det var jeg som hadde foreslått den) - og jeg kjørte hjem til en lite blid mann. Var hjemme kvart over åtte, og da dro min kjære. Rinte et gjestehus i Larvik og bestilte rom til ham, så han slipper å kjøre hele veien i kveld. Han er urtrøtt og sur, og jeg har sagt beklager. Hvor ligger feilien? Dårlig planlegging av mannen min som ikke husket møtet sitt før i dag, og av meg som ikke sørget for barnevakter som fungerer.... Skulle bare ha backet ut og sagt at jeg ikke fikk det til i kveld! Huff. Noen som gad å lese alt? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Høres slitsomt ut. Slapp av i kveld, da:) 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Ja, jeg gadd hehe. Jeg syns det var litt bad å komme hjem fra ferie kl. 12 på kvelden, også dra på jobb dagen etterpå. man skal liksom slappe litt av før jobben og forberede seg litt. Kanskje derfor han glemte møte? Men uansett, da vet du til neste gang, at du skal passe litt bedre på, og organisere ting litt annerledes,men alle har dårlige dager, da alt går til h...Men man overlever og går videre. Sov på det, så blir dagen i morgen bedre skal du se =) Kos deg og god natt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Når ble du invitert på båttur da? Og visste mannen din det da han sa ja til å bli med på møtet? Synes ikke han hadde noen grunn til å bli sur på deg. Han kunne jo prøvd å skaffe barnevakt selv! Det er jo like mye hans ansvar som ditt! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Ja, jeg gadd hehe. Jeg syns det var litt bad å komme hjem fra ferie kl. 12 på kvelden, også dra på jobb dagen etterpå. man skal liksom slappe litt av før jobben og forberede seg litt. Kanskje derfor han glemte møte? Men uansett, da vet du til neste gang, at du skal passe litt bedre på, og organisere ting litt annerledes,men alle har dårlige dager, da alt går til h...Men man overlever og går videre. Sov på det, så blir dagen i morgen bedre skal du se =) Kos deg og god natt. Takk for det! Nå har jeg lest Dol-innlegg til øyet er blitt vått, eller var det tørt? Nå skal jeg legge meg. Spurte mannen min på SMS hvor langt han er kommet, men han gidder ikke svare...:-( 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Høres slitsomt ut. Slapp av i kveld, da:) Hun ene venninna mi kom innom etter kafébesøket jeg gikk glipp av, og satt og kjadret en halvtime. Koselig! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Når ble du invitert på båttur da? Og visste mannen din det da han sa ja til å bli med på møtet? Synes ikke han hadde noen grunn til å bli sur på deg. Han kunne jo prøvd å skaffe barnevakt selv! Det er jo like mye hans ansvar som ditt! Jeg fikk vite om båtturen på fredag, da vi var i Danmark. Vi har snakket om en sånn tur i hele sommer, men ikke fått det til. Mannen min sa at han hadde på følelsen av at det var noe han skulle, men kunne ikke komme på det. Da han kom på jobb i dag, så han at det var møte i Oslo, og det gav han meg beskjed om klokka to. 0 Siter
Gjest Strawberrygirl Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Hun ene venninna mi kom innom etter kafébesøket jeg gikk glipp av, og satt og kjadret en halvtime. Koselig! Synes virkelig ikke mannen din har noe å være sur får!!! Du burde heller være sur på han som ikke har klart å planlegge bedre! Det er ikke din skyld at HAN har glemt SITT møte! Slik jeg ser det er det han som har ødlagt din kveld. Noen menn er så bortskjemte at fy! ;-) Koselig at hun ene venninnen din kom innom deg i kveld da!:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Synes virkelig ikke mannen din har noe å være sur får!!! Du burde heller være sur på han som ikke har klart å planlegge bedre! Det er ikke din skyld at HAN har glemt SITT møte! Slik jeg ser det er det han som har ødlagt din kveld. Noen menn er så bortskjemte at fy! ;-) Koselig at hun ene venninnen din kom innom deg i kveld da!:-) Han var vel først og fremst sur for at jeg ikke svarte på meldingene. "Tenk om det hadde vært barnevakten som ville ha tak i deg om det hadde skjedd noe!" sa han... Og han har vel litt rett i at det var dumt med en barnevakt som ikke kjente ungene så veldig godt? Nei, nå skal jeg ikke forsvare ham. Skal legge meg! 0 Siter
Gjest Strawberrygirl Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Han var vel først og fremst sur for at jeg ikke svarte på meldingene. "Tenk om det hadde vært barnevakten som ville ha tak i deg om det hadde skjedd noe!" sa han... Og han har vel litt rett i at det var dumt med en barnevakt som ikke kjente ungene så veldig godt? Nei, nå skal jeg ikke forsvare ham. Skal legge meg! Hvis jeg forsto riktig, så hadde du allerede planlagt din kveld og meningen var da at han skulle være hjemme. Men så kom han plutselig på at han hadde glemt et møte. Da er det vel egentlig han som burde funnet barnevakt og organisert alt? ;-) Du gjorde det får han, all ære til deg. Men at det ikke helt gikk bra skal vel ikke du klandres for? ;-) Vel, dere blir sikkert gode venner igjen! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Han er like fortvilet som deg - - sånne dager er ikke gode - men de er jo ikke ås mange da - en får telle sine velsignelser i stedet. Send nå denne mannen din noen saftige sms'er i kveld og fortell han hvor høyt du elsker han! .) 0 Siter
flisa Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Hvis jeg forsto riktig, så hadde du allerede planlagt din kveld og meningen var da at han skulle være hjemme. Men så kom han plutselig på at han hadde glemt et møte. Da er det vel egentlig han som burde funnet barnevakt og organisert alt? ;-) Du gjorde det får han, all ære til deg. Men at det ikke helt gikk bra skal vel ikke du klandres for? ;-) Vel, dere blir sikkert gode venner igjen! :-) Mnei - - jobb går foran utskeielser, syns nå jeg da ..._) 0 Siter
Gjest fiaskomannen Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Mnei - - jobb går foran utskeielser, syns nå jeg da ..._) helt enig , helt enig. Men sånt skjer 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Det er faktisk slike ting som bare skjer noen ganger. Men uansett er det kjipt 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Nå rakk jo mannen din å få reist til Oslo (dog litt senere enn han hadde tenkt), og du fikk vært ute med venninner, selv om dere ikke gjorde akkurat det du hadde tenkt. Så alt i alt var vel ikke kvelden så mislykket, tross alt? Dessuten sparte dere pengene som barnevakten skulle ha fått :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Nå rakk jo mannen din å få reist til Oslo (dog litt senere enn han hadde tenkt), og du fikk vært ute med venninner, selv om dere ikke gjorde akkurat det du hadde tenkt. Så alt i alt var vel ikke kvelden så mislykket, tross alt? Dessuten sparte dere pengene som barnevakten skulle ha fått :-) Jada, joda... Han var fremme klokka ett. Og filmen var bra. Bare kjedelig når en er sure på hverandre når en skal reise. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Han er like fortvilet som deg - - sånne dager er ikke gode - men de er jo ikke ås mange da - en får telle sine velsignelser i stedet. Send nå denne mannen din noen saftige sms'er i kveld og fortell han hvor høyt du elsker han! .) Det var godt sagt. Skal gjøre det. 0 Siter
Gjest sussimor Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Hvis jeg forsto riktig, så hadde du allerede planlagt din kveld og meningen var da at han skulle være hjemme. Men så kom han plutselig på at han hadde glemt et møte. Da er det vel egentlig han som burde funnet barnevakt og organisert alt? ;-) Du gjorde det får han, all ære til deg. Men at det ikke helt gikk bra skal vel ikke du klandres for? ;-) Vel, dere blir sikkert gode venner igjen! :-) Kanskje litt viktigere at han kom seg av gårde da. Det var jo tross alt jobb. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Dette skurrer, hvorfor skal du få skylden for at mannen din har glemt et møte. Du har lagt dine planer (som han sikkert visste om). Når han likevel ikke kan være sammen med barna får HAN skaffe barnevakt eller bli hjemme til du kommer hjem. Det er DU som skal bli sur, ikke han. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Prioriteringer i min verden er som følger: 1) Jobbrelaterte ting (dette inkluderer selvsagt møter!). 2) Venneting. Krasjer dette, så har jobbting prioritet selv om det betyr at venneting må vente. At mannen din har glemt møtet sitt betyr ikke at det ikke bør ha prioritet fremfor det du har planlagt med venninnene dine. Syns godt du kunne droppa den venninnegreia når mannen din skulle på et møte i anledning jobben. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.