Gjest midia Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Hva må gjøres når videoklipp i media player'n ikke viser bildet riktig? Jeg får opp bilde og lyd,men bildet er med mange farger (Rosa,gul,grønn,blå m.fl.)sånn at jeg ikke ser hva det skal forestille. Sikkert noen instillinger som skal til på min nye bærbare pc bare jeg hadde visst hvilke! Har prøvd mye rart men nei da funker ikke det nei ( 0 Siter
Prozak Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Det kan være en korrupt fil. Evt. kan det hende at du kjører i 256 farger? Er du "heldig", så er det trøbbel med en codec. ".................................." 0 Siter
Gjest midia Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Det kan være en korrupt fil. Evt. kan det hende at du kjører i 256 farger? Er du "heldig", så er det trøbbel med en codec. ".................................." alle videoklipp blir sånn på min nye laptop. 0 Siter
Prozak Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 alle videoklipp blir sånn på min nye laptop. Har du sjekket fargedybden, at du ikke kjører 256? "................................" 0 Siter
Gjest midia Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Har du sjekket fargedybden, at du ikke kjører 256? "................................" Ja det har jeg. Men jeg ser det nå at det kun er enkelte videoklipp i media player som blir sånn. klipp i quick time player er grei. Får vel leve med det å heller se disse klippene på min stasjonære pc. 0 Siter
Prozak Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Ja det har jeg. Men jeg ser det nå at det kun er enkelte videoklipp i media player som blir sånn. klipp i quick time player er grei. Får vel leve med det å heller se disse klippene på min stasjonære pc. Søk på nettet - slikt er stort sett kjente problemer, og det løsningen(e) finnes i hopetall. "...................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Søk på nettet - slikt er stort sett kjente problemer, og det løsningen(e) finnes i hopetall. "...................................." Jai snakka bra på nårge ditt ræva. ".................................." 0 Siter
Gjest midia Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Søk på nettet - slikt er stort sett kjente problemer, og det løsningen(e) finnes i hopetall. "...................................." Takk for hjelp prozak!! Stor klem!! 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg har samme problemet. Finner ikke ut av det. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Last ned en kodek-pakke, eller forsøk å hente ned nyeste versjon av mediaplayer. 0 Siter
Prozak Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Takk for hjelp prozak!! Stor klem!! Et program du bør ha er G-spot. Dette kan du laste ned gratis (søk på google). G-post tar en videofil og sjekker hvilke codeker som trengs, og hvorvidt disse er installert på maskinen din. Så kan du søke etter, laste ned og installere den spesifikke codeken hvis du mangler den. "..................................." 0 Siter
petter smart Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Har opplevd dette selv etter at jeg installerte SP2. Det gjelder kun noen få filer, og ifølge Gspot har jeg alle kodeks som trengs. Løsningen for meg var å bruke en annen avspiller, har hatt hell med både media player classic, og VLC mediaplayer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.