Gå til innhold

Avspilling av videoklipp -hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva må gjøres når videoklipp i media player'n ikke viser bildet riktig?

Jeg får opp bilde og lyd,men bildet er med mange farger (Rosa,gul,grønn,blå m.fl.)sånn at jeg ikke ser hva det skal forestille.

Sikkert noen instillinger som skal til på min nye bærbare pc bare jeg hadde visst hvilke!

Har prøvd mye rart men nei da funker ikke det nei :((

Skrevet

Det kan være en korrupt fil. Evt. kan det hende at du kjører i 256 farger? Er du "heldig", så er det trøbbel med en codec.

".................................."

Skrevet

Det kan være en korrupt fil. Evt. kan det hende at du kjører i 256 farger? Er du "heldig", så er det trøbbel med en codec.

alle videoklipp blir sånn på min nye laptop.

Skrevet

alle videoklipp blir sånn på min nye laptop.

Har du sjekket fargedybden, at du ikke kjører 256?

"................................"

Skrevet

Har du sjekket fargedybden, at du ikke kjører 256?

"................................"

Ja det har jeg.

Men jeg ser det nå at det kun er enkelte videoklipp i media player som blir sånn.

klipp i quick time player er grei.

Får vel leve med det å heller se disse klippene på min stasjonære pc.

Skrevet

Ja det har jeg.

Men jeg ser det nå at det kun er enkelte videoklipp i media player som blir sånn.

klipp i quick time player er grei.

Får vel leve med det å heller se disse klippene på min stasjonære pc.

Søk på nettet - slikt er stort sett kjente problemer, og det løsningen(e) finnes i hopetall.

"...................................."

Skrevet

Søk på nettet - slikt er stort sett kjente problemer, og det løsningen(e) finnes i hopetall.

Jai snakka bra på nårge ditt ræva.

Skrevet

Takk for hjelp prozak!!

Stor klem!!

Gjest Halling
Skrevet

Jeg har samme problemet. Finner ikke ut av det.

Skrevet

Last ned en kodek-pakke, eller forsøk å hente ned nyeste versjon av mediaplayer.

Skrevet

Takk for hjelp prozak!!

Stor klem!!

Et program du bør ha er G-spot. Dette kan du laste ned gratis (søk på google). G-post tar en videofil og sjekker hvilke codeker som trengs, og hvorvidt disse er installert på maskinen din. Så kan du søke etter, laste ned og installere den spesifikke codeken hvis du mangler den.

"..................................."

Skrevet

Har opplevd dette selv etter at jeg installerte SP2. Det gjelder kun noen få filer, og ifølge Gspot har jeg alle kodeks som trengs.

Løsningen for meg var å bruke en annen avspiller, har hatt hell med både media player classic, og VLC mediaplayer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...