Gå til innhold

En fin krem? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Strawberrygirl
Skrevet

Hjelp, jeg begynner å få rynker i panna!!!!:-(

NÅ har jeg igjen for at jeg aldri har brukt en bra krem! Har i alle år brukt f.eks. Nivea bodylotion, i ansiktet!!

Hvis man er rundt 35 år og vil beholde huden så ung som mulig, hvilken krem bør jeg kjøpe? Bør jeg bruke en krem mot rynker eller en som motvirker kanskje? Jeg har ikke peiling i det hele tatt på ansiktskremer, men nå må jeg virkelig ha hjelp av noen her inne! :-)

Hvilken krem anbefaler du, koste hva det koste vil ;-)

Skrevet

Biotherm Age Fitness, dyr men bra, koster rundt 400-450 for en krukke

Gjest Strawberrygirl
Skrevet

Biotherm Age Fitness, dyr men bra, koster rundt 400-450 for en krukke

Takk for tispset! Hvor mye er det i den krukka tro? 30ml? 50ml?

Vet du om den tar bort såkalte "fine linjer" for jeg har jo ikke fått ordentlige rynker ennå..... tror jeg.:-/

Skrevet

Takk for tispset! Hvor mye er det i den krukka tro? 30ml? 50ml?

Vet du om den tar bort såkalte "fine linjer" for jeg har jo ikke fått ordentlige rynker ennå..... tror jeg.:-/

Vel det fins vel neppe noen krem som fjerner rynker, selv om reklamen påstår det, men den forebygger. Rynker er nok noe som kommer med alderen uansett. Tror det er 30 ml i en sånn krukke

Gjest Strawberrygirl
Skrevet

Vel det fins vel neppe noen krem som fjerner rynker, selv om reklamen påstår det, men den forebygger. Rynker er nok noe som kommer med alderen uansett. Tror det er 30 ml i en sånn krukke

Ok, takk for svar igjen!;-)

Vet det er fler av mine venninner som også har nevnt Biotherm. Jeg prøvde en krukke i fjor, husker ikke hva den het men det var litt grønn geleaktig krem, den var jeg egentlig ikke så begeistret for. Det virket som den bare lå utenfor huden og ikke trakk inn...

Får vel prøve det merket igjen, alle kremene er jo forskjellig.

Skrevet

Ok, takk for svar igjen!;-)

Vet det er fler av mine venninner som også har nevnt Biotherm. Jeg prøvde en krukke i fjor, husker ikke hva den het men det var litt grønn geleaktig krem, den var jeg egentlig ikke så begeistret for. Det virket som den bare lå utenfor huden og ikke trakk inn...

Får vel prøve det merket igjen, alle kremene er jo forskjellig.

Ja det er sikkert en annen type, har prøvd den selv og var ikke begeitret for den, dette er en mer fet krem, veldig drøy i bruk. Finnes i både dag og nattkrem.

lalala1365380457
Skrevet

Ja det er sikkert en annen type, har prøvd den selv og var ikke begeitret for den, dette er en mer fet krem, veldig drøy i bruk. Finnes i både dag og nattkrem.

isåfall bør hun kjøpe egentli begge, men viktigst nattkremen, for det er den som pleier mest. dagkremer beskytter mest :)

Skrevet

450,- kr. for 30 ml hudkrem?! Er dere spinngale?

mil1365380270
Skrevet

Hvis Nivea Bodylotion har ført til at du i en alder av 35 kun har fått antydning til "fine linjer" i panna, da ville jeg fortsatt med den!

Dessuten tror jeg arv har mer å si i den alderen enn all verdens fine kremer. Og om ca. 10 år kommer resultatet av røyking og soling, så sett heller inn støtet der ;-)

Skrevet

450,- kr. for 30 ml hudkrem?! Er dere spinngale?

Må betale for skjønnheten vet du, hehe.... Nei men min erfaring er at det lønner seg å kjøpe en krem som gjerne koster litt, denne jeg snakker om er veldig drøy i bruk, varer f.eks mye lenger enn en såkalt billigkrem. Det finnes vel alltid unntak.

Bruker selv til vanlig en Biotherm som dagkrem. Den er veldig lik som Garnier sin Stop både i konsistens og lukt, så har jeg dårlig råd hender det jeg kjøper den i stedet, men den varer ikke like lenge, så min erfaring er at det egentlig går opp i opp

Skrevet

Gå i et parfymeri og snakk med dem. Si at du aldri har forsøkt annet enn Nivea og be om å få prøver på kremer som de vil anbefale til din hudtype.

For å forebygge rynker så hjelper det å ikke røyke, få i seg masse antioksydanter og å drikke mye vann. Siden du bare har noen få linjer så har du nok sørget for dette.

Gjest amparro
Skrevet

Jeg vil anbefale deg produktene til M.D. Formulations. Det er kjempegode produkter! Du får kun kjøpt de hos hudpleier eller på nett. Skinstore.com er et sted, jeg handler der. Gå inn på sidene deres og les om produktene!! Veldig mye bra.

Produktene inneholder fruktsyrer som forsinker aldringsprosessen. Det er ikke tull :-) Jeg er selv snart 35 og har ingen rynker i panna :-))

Jeg anbefaler det virkelig!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...