Gjest Bend it artikler Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Er det noen som vet om det går an å få kjøpt Bend it artikler noe sted. har forsøkt BAMA mv uten hell. Ønsker bl.a. rosa og blå bend it pannebånd + ball. Forsøkte å få tak i på Ekebergsletten men uten hell. 0 Siter
Gjest Fenrisulven Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Tror jeg leste at de kun kan vinnes (eller var det bestilles fra bend it) Har ikke de egen hjemmeside... bendit.no Hilsen 0 Siter
Gjest Bend it like a banana Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg har en gul bend it t-shorte og gul bend it lue. Men det er fordi jeg er frukt og grønt ansvarlig på meny, og bama er min frukt og grønt leverandør. Tror ikke de kan kjøpes, men vinnes muligens. Sjekk her: www.bendit.no 0 Siter
Lula Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Her i huset har vi vunnet gul fotball og lyseblått pannebånd på bendit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.