Gjest ville jeg tro... Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 http://www.budstikka.no/redaksjonelt/nyheter/article.jhtml?articleID=204013 :-) Egentlig synes jeg de burde bli stilt økonomisk ansvarlig for den redningsaksjonen der. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Tja, det er vel litt i overkant å mase med politiet og røde kors bare fordi en jente har blitt borte fra en fest, spesielt siden området ligger flere hundre meter unna sjøen. På den annen side er det vel sånn at det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite, og det må aldri bli sånn at folk ikke tør å tilkalle politiet i frykt for å få en helvetes bot. 0 Siter
Gyda Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Tja, det er vel litt i overkant å mase med politiet og røde kors bare fordi en jente har blitt borte fra en fest, spesielt siden området ligger flere hundre meter unna sjøen. På den annen side er det vel sånn at det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite, og det må aldri bli sånn at folk ikke tør å tilkalle politiet i frykt for å få en helvetes bot. Så sant, så sant. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 tja Tror nok også jeg hadde blitt urolig om en person hadde forsvunnet på den måten der. Hadde iallefall ikke forestilt meg at hun hadde lagt seg i feil hus Hvorfor bli stilt til ansvar for at man bryr seg? 0 Siter
morsan Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 he he... Men egentlig ble jeg litt skuffet over avslutningen - gått og lagt seg hos naboen! Hadde vært enda morsommere/flauere om politiet f eks hadde funnet henne i seng med en annen mann! ;-) 0 Siter
petter smart Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Tja, det er vel litt i overkant å mase med politiet og røde kors bare fordi en jente har blitt borte fra en fest, spesielt siden området ligger flere hundre meter unna sjøen. På den annen side er det vel sånn at det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite, og det må aldri bli sånn at folk ikke tør å tilkalle politiet i frykt for å få en helvetes bot. Det er jo uansett ikke de som varsler politiet som evt må betale. Og det er jo slik i dag at ved grov uforstand e.l. så må en faktisk betale en bot. Det skjer derimot sjelden i praksis. 0 Siter
flisa Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 he he... Men egentlig ble jeg litt skuffet over avslutningen - gått og lagt seg hos naboen! Hadde vært enda morsommere/flauere om politiet f eks hadde funnet henne i seng med en annen mann! ;-) da hadde det sikekrt ikke kommet i avisa - - så det kan jo hende det var sånn likevel! *ond* 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Tja, det er vel litt i overkant å mase med politiet og røde kors bare fordi en jente har blitt borte fra en fest, spesielt siden området ligger flere hundre meter unna sjøen. På den annen side er det vel sånn at det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite, og det må aldri bli sånn at folk ikke tør å tilkalle politiet i frykt for å få en helvetes bot. enig Det kan jo være ting her som vi ikke vet. Kanskje kan ikke den kommende bruden svømme?, noe som er ganske så bekymringsfullt siden det ligger nære vannet. Eller at hun har hatt depressiv tendenser, eller dårlig syn+ elendig retningssans 0 Siter
morsan Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 da hadde det sikekrt ikke kommet i avisa - - så det kan jo hende det var sånn likevel! *ond* *ondskapsfullt glis* 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Tja. Hadde min venninne vært så drita at hun forsvant bortover gata i BH og truse, hadde jeg også blitt bekymret om vi ikke fant henne igjen. Hun trenger jo ikke gjøre seg selv noe vondt, det er nok av andre som kan ta seg av den saken... 0 Siter
Gjest ville jeg tro... Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Tja, det er vel litt i overkant å mase med politiet og røde kors bare fordi en jente har blitt borte fra en fest, spesielt siden området ligger flere hundre meter unna sjøen. På den annen side er det vel sånn at det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite, og det må aldri bli sånn at folk ikke tør å tilkalle politiet i frykt for å få en helvetes bot. "spesielt siden området ligger flere hundre meter unna sjøen." Trodde du var askerbøring, jeg? Strandveien ligger vel mellom 20 og 50 meter fra sjøen. Har selv sommerhus i nærheten og våknet av bråket fra helikopteret halv seks om søndagsmorran. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 "spesielt siden området ligger flere hundre meter unna sjøen." Trodde du var askerbøring, jeg? Strandveien ligger vel mellom 20 og 50 meter fra sjøen. Har selv sommerhus i nærheten og våknet av bråket fra helikopteret halv seks om søndagsmorran. Jeg leste visst bare Blakstad. Trodde faktisk ikke Blakstad strakk seg helt ned til sjøen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.