Gå til innhold

testikler kan gli opp...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror man kan bli steril, for det blir for varmt inni der.

Jeg vet om en (han er voksen nå) hvor dette skjedde da han var rundt 12 år, foreldrene hans merket det ikke og han er i dag steril.

Vil man merke noe vondt rundt dette eller vil de bare slutte å fungere? Eventuelt hva annet kan skje?

Annonse

Jeg tror man kan bli steril, for det blir for varmt inni der.

Jeg vet om en (han er voksen nå) hvor dette skjedde da han var rundt 12 år, foreldrene hans merket det ikke og han er i dag steril.

Synes det høres rart ut.

Sædcellene vil nok dø, men det lages stadig nye og når testiklene er på plass igjen vil nye sædceller overleve.

Det høres rart ut at noen skal kunne bli sterile av sånt.

Gjest Man kan bli steril tror jeg

Synes det høres rart ut.

Sædcellene vil nok dø, men det lages stadig nye og når testiklene er på plass igjen vil nye sædceller overleve.

Det høres rart ut at noen skal kunne bli sterile av sånt.

Ja, jeg husker det ikke i detalj, men det skjedde med en jeg vet om altså.

Mulig testiklene også ble ødelagt, jeg skal ikke si det for sikkert.

Men han er iallefall steril pga. "dette" som skjedde da han var 12 år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...