Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

21

• favn

18

• Velouria

8

• Lillemus

5

Mest aktive i denne tråden

Det går naturligvis ikke på de fysiske målene.

Det er derimot snakk om indivuelle lyster, hva man tenner på - det er jo ikke grenser for hvor mange ulike preferanser det finnes der ute, hva sex betyr for dere og hvor ofte dere vil ha det, osv.

Det å droppe sexen fram til bryllupsnatta er en risikosport. Faren for at dere skal passe svært godt sammen seksuelt er utvilsomt mindre enn sannsynligheten for full klaff.

Det tror jeg de fleste som har hatt en del partnere kan skrive under på.

"Det å droppe sexen fram til bryllupsnatta er en risikosport. Faren for at dere skal passe svært godt sammen seksuelt er utvilsomt mindre enn sannsynligheten for full klaff.

Det tror jeg de fleste som har hatt en del partnere kan skrive under på."

Det er jo underlig da, at de fleste par (joda, jeg vet hva jeg snakker om) som velger å vente med sex til ekteskapet, fortsatt holder sammen etter 20 ++ år... Tror det å "passe sammen seksuelt" handler vel så mye om å lære hverandre å kjenne på det området som å lete etter en perfekt match seksuelt...

*Hehe* Jeg elsker å ri kjæresten til orgasme for da kan jeg virkelig se ansiktet hans når det går! :o) Synes det er så deilig et syn...

Jeg har også veldig sansen for misjonæren faktisk. Koselig og deilig stilling det.

Hm, nå ville jeg jo nettopp :avkrefte: misjonær-koseligheten.

Si meg, er det ingen av dere jenter som kn..... eller elsker i misjonær?

ShitDiddelyDo

Jeg er helt enig med dere to.

Har aldri skjønt det der med å skulle spare seg til bryllupsnatta.

Venter forresten de som gjør det at partneren også er "ubesudlet"? Da vil jeg tro utvalget blir maaagert etterhvert....

Du får starte en ny tråd og spørre.

For det er et interessant spørsmål.

Hehe, og du har rett. Utvalget blir i så fall snevert.

Annonse

ShitDiddelyDo

"Det å droppe sexen fram til bryllupsnatta er en risikosport. Faren for at dere skal passe svært godt sammen seksuelt er utvilsomt mindre enn sannsynligheten for full klaff.

Det er jo underlig da, at de fleste par (joda, jeg vet hva jeg snakker om) som velger å vente med sex til ekteskapet, fortsatt holder sammen etter 20 ++ år... Tror det å "passe sammen seksuelt" handler vel så mye om å lære hverandre å kjenne på det området som å lete etter en perfekt match seksuelt...

Eventuelt er det så enkelt som at de som venter med sex har til felles at sex ikke interesserer dem, eller kanskje at de er så gudsfreaker at de ikke spotter Gud ved å skille seg uansett.

Men nå har jeg for øvrig aldri sett noen statistikk som underbygger det du sier.

laguna1365380434

Du får starte en ny tråd og spørre.

For det er et interessant spørsmål.

Hehe, og du har rett. Utvalget blir i så fall snevert.

Det er jo da de skriver inn her med sjalusiaffekter, for da har de fått partnern til å telle..(enten vedkommende kan eller ikke) Og liker IKKE det de hører..;-)

Så jeg tror det er meningen partneren skal være ubesudlet ja..Om det er gjennomførbart og tilog med særlig sympatisk å ønske seg sånn uten videre, det skal jeg ha usagt.

:-)

Jeg er helt enig med dere to.

Har aldri skjønt det der med å skulle spare seg til bryllupsnatta.

Venter forresten de som gjør det at partneren også er "ubesudlet"? Da vil jeg tro utvalget blir maaagert etterhvert....

Jeg har lyst til å presisere at jeg her har prøvd å se det positive også i det å 'spare seg'.

For den enkelte regner jeg med at dette er et fritt valg. Og da kan det jo aldri være annet enn riktig for den det gjelder, uansett hva andre måtte mene.

Det går likevel alltids an å ombestemme seg underveis. Det er jo verre andre veien, liksom.

ShitDiddelyDo

Hm, nå ville jeg jo nettopp :avkrefte: misjonær-koseligheten.

Si meg, er det ingen av dere jenter som kn..... eller elsker i misjonær?

Jeg digger misjonæren. Uten at jeg skal skryte på meg å være jente.

Misjonæren kan jo være så mangt, med beina i hytt og gevær og rundt forbi.

ShitDiddelyDo

Det er jo da de skriver inn her med sjalusiaffekter, for da har de fått partnern til å telle..(enten vedkommende kan eller ikke) Og liker IKKE det de hører..;-)

Så jeg tror det er meningen partneren skal være ubesudlet ja..Om det er gjennomførbart og tilog med særlig sympatisk å ønske seg sånn uten videre, det skal jeg ha usagt.

:-)

Jeg vil ikke ha sånt usagt. :)

Men du har rett. Det er jo stadig vekk tråder om hvor grusomt det er at mannen (for det er stort sett mannen som får tyn for det - men det er kanskje fordi det er flere kvinner her enn menn) har en fortid.

Annonse

Gjest M.Angelica

Men nå har vel de ikke så mye og sammenligne med heller?

Tenker hvis jeg bare har hatt en partner, så vet jeg jo heller ikke hva jeg kan gå glipp av.

Jeg vet jo ikke at jeg kan ha tusen ganger bedre sex med andre..

laguna1365380434

Jeg vil ikke ha sånt usagt. :)

Men du har rett. Det er jo stadig vekk tråder om hvor grusomt det er at mannen (for det er stort sett mannen som får tyn for det - men det er kanskje fordi det er flere kvinner her enn menn) har en fortid.

Ok, jeg vil vel egentlig heller ikke ha det usagt. Så da jeg sier det, det er en drita usympatisk innstilling..;-)

ShitDiddelyDo

Jupp! :-) Absolutt for, skjønner ikke hvorfor den får så mye pepper..Er ikke kjedelig det vel!

Folk gjør den feil.

Det er klart misjonæren er råkjip dersom man ligger skulder mot skulder og tær mot tær.

Dessuten må det jo være jævla ubehagelig. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...