Mrs. Wallace Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 ;-) Hele brevet var generelt veldig søtt & hyggelig..:-) Og vi har definitivt tonen..Så at jeg gjør ham glad, det er selvsagt supert! Men det var den "be with" tingen som fikk meg tilå stusse..For den passet liksom ikke der i sammenhengen,om du skjønner.. Men det er mulig jeg overfortolker og smigrer meg sjøl..En får jo nesten tro det, for det er jo greit å bli spurt før man blir titulert..;-) Dessuten finner jeg sikkert ut av det..Mener han at vi er kjærester får jeg sikkert høre mere om det..;-) Han liker deg i hvert fall veldig godt - DET er ikke vanskelig å fastslå. Lykke til, det er deilig å ha den der litt kriblende "alt-kan-skje"-følelsen. ;o) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 Han liker deg i hvert fall veldig godt - DET er ikke vanskelig å fastslå. Lykke til, det er deilig å ha den der litt kriblende "alt-kan-skje"-følelsen. ;o) Takk skal du ha! :-) Supert å maile med ham..Han er kjekk & morsom! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.