Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pliktene kaller og man må fyre opp hovedvognen med 6 sylindre for å bli fraktet rundt om i embets medfør.

Slik kjøring krever en bestemt type musikk som fremmer trivsel og dynamisk kjørestil, lett å høre på.

Nå ordner jo avkommet ethvert ønske om musikk gjennom noe nedlastingsgreier på internett, så man kan velge hva man vil.

20 spor er det plass til, og jeg ønsker innspill. Jeg forbeholder meg retten til suverent å velge de 20 som til slutt utpekes.

....

E6 med DDE er jo selvskreven i en slik sammenheng, men ellers noen innspill?

Skrevet

Det er faktisk noen typer musikk som er bedre å kjøre til! Selv syns jeg Gwen Stefanis Rich Girl er fin på veien. Men den må spilles høyt når man kjører for å få den rette feelingen...

Men smaken er som baken....

Skrevet

Med utgangspunkt i DDE...

* Mustang Sally?

* The wall

* Lemon tree

* Nightswimming (REM)

* Money for Nothing

* Still got the blues

* Bohemian rapsody

Skrevet

Med utgangspunkt i DDE...

* Mustang Sally?

* The wall

* Lemon tree

* Nightswimming (REM)

* Money for Nothing

* Still got the blues

* Bohemian rapsody

Kjempeflott bidrag.

(DDE behøver slett ikke være noe "utgangspunkt")

Gjest 'she belongs to the wind'?
Skrevet

Hva med han nordlenningen med:

Skrevet

Det er faktisk noen typer musikk som er bedre å kjøre til! Selv syns jeg Gwen Stefanis Rich Girl er fin på veien. Men den må spilles høyt når man kjører for å få den rette feelingen...

Men smaken er som baken....

Skal sjekkes.

Skrevet

Svenskefaen/folkevogna (Øystein Sunde)

Pretty Woman (roy Orbison)

100 tousand miles away from home....

Green green grass of home...hehe

We are the champions

alt av Mark Knopfler

Santana

Noe med Tanita Tikaram

Noe med Johnny Cash

Skrevet

Alt av Dire Straits er å anbefale. De egner seg utmerket som kjøremusikk, etter egen erfaring =)

Skrevet

I min bil har jeg spilt en mindre kjent, men veldig bra CD i flere måneder nå (dvs radio på noen turer, CD for resten). Den heter "Not All Birds Fly With Ease" - og er med en norsk artist som heter Odd. Han heter Odd Nordheim, men som artistnavn bruker han bare fornavnet.

Jeg sitter bak en sær brannmur, så jeg kan ikke gå god for linken som jeg har googlet opp her, men tror det er

http://www.mic.musikkonline.no/shop/displayAlbum.asp?id=29447 - der kan du høre smakebiter, og sjekket ut om det faller i smak hos deg.

Skrevet

I min bil har jeg spilt en mindre kjent, men veldig bra CD i flere måneder nå (dvs radio på noen turer, CD for resten). Den heter "Not All Birds Fly With Ease" - og er med en norsk artist som heter Odd. Han heter Odd Nordheim, men som artistnavn bruker han bare fornavnet.

Jeg sitter bak en sær brannmur, så jeg kan ikke gå god for linken som jeg har googlet opp her, men tror det er

http://www.mic.musikkonline.no/shop/displayAlbum.asp?id=29447 - der kan du høre smakebiter, og sjekket ut om det faller i smak hos deg.

Takk for tipset.

Skrevet

"Summer of '69", Bryan Adams. .)

Jepp..notert..

Skrevet

Kjøp "Halvliter Rock". Det er en dobbel CD stapp full av god musikk.....!!!!!

Skrevet

Alt av Dire Straits er å anbefale. De egner seg utmerket som kjøremusikk, etter egen erfaring =)

Legg bare merke til det - du og jeg liker Dire Straits -han svarer oss ikke engang, *snurt*

Skrevet

Svenskefaen/folkevogna (Øystein Sunde)

Pretty Woman (roy Orbison)

100 tousand miles away from home....

Green green grass of home...hehe

We are the champions

alt av Mark Knopfler

Santana

Noe med Tanita Tikaram

Noe med Johnny Cash

Kjempebra. Får ikke med meg alt, skjønner du :-)

Skrevet

Kjempebra. Får ikke med meg alt, skjønner du :-)

Nei du sitter vel der i fylla mens unga går for lut og kaldt vann, du! :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

"Han heter Odd Nordheim"

Næmmen, det heter faktisk onkelen min også. :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hva med han nordlenningen med:

Steinar Albrigtsen. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...