Dorthe Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Svenskefaen/folkevogna (Øystein Sunde) Pretty Woman (roy Orbison) 100 tousand miles away from home.... Green green grass of home...hehe We are the champions alt av Mark Knopfler Santana Noe med Tanita Tikaram Noe med Johnny Cash Mark Knofler er det beste og det eneste som spilles i min bil ) 0 Siter
Reg@l Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Sailing to Philadelphia og Boom like that, Mark Knopfler Drive, REM 0 Siter
Reg@l Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Mark Knofler er det beste og det eneste som spilles i min bil ) We are sailing to Philadelphia... *nynner muntert* 0 Siter
Reg@l Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Med utgangspunkt i DDE... * Mustang Sally? * The wall * Lemon tree * Nightswimming (REM) * Money for Nothing * Still got the blues * Bohemian rapsody Bohemian Rhapsody er FARLIG å kjøre bil til! Jeg spytta en Frisk-pastill langt inn i klimaanlegget da jeg hørte på den i bilen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 We are sailing to Philadelphia... *nynner muntert* Nemlig. Og så den siste på samme CDen, the last???. Hihi, jeg har teflonhjerne akkurat nå og CDen er hjemme. 0 Siter
Reg@l Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Nemlig. Og så den siste på samme CDen, the last???. Hihi, jeg har teflonhjerne akkurat nå og CDen er hjemme. Husker ikke helt jeg heller, men MK lager hvertfall sykt bra musikk. Den siste plata, Shangri-La er bare helt utrolig. Vil også anbefale "Local hero" om du ikke alt har den. 0 Siter
Gemini Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 "Han heter Odd Nordheim" Næmmen, det heter faktisk onkelen min også. :-) Han har ikke et mellomnavn også vel? Men sjekk gjerne ut musikken til "min" Odd Nordheim, en veldig fin skive! :-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Bohemian Rhapsody er FARLIG å kjøre bil til! Jeg spytta en Frisk-pastill langt inn i klimaanlegget da jeg hørte på den i bilen. Hihi :-) Klimaanlegg med et streif av mentol ;-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 The lovin' spoonful: summer in the city, Elvis: viva las vegas, Canned heat: going up the country, duran duran: a view to a kill, Alphaville: sounds like a melody. 0 Siter
Reg@l Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Hihi :-) Klimaanlegg med et streif av mentol ;-) Eucalyptus faktisk :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Han har ikke et mellomnavn også vel? Men sjekk gjerne ut musikken til "min" Odd Nordheim, en veldig fin skive! :-) Onkelen min har et mellomnavn, ja, men jeg vet ikke om jeg vil si det her, hehe. Aner jo ikke om halve slekta er på DOL, vet du. 0 Siter
flisa Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Mark Knofler er det beste og det eneste som spilles i min bil ) *glizer* jeg har en mann som kan spille sånn LIVE 0 Siter
Gemini Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Onkelen min har et mellomnavn, ja, men jeg vet ikke om jeg vil si det her, hehe. Aner jo ikke om halve slekta er på DOL, vet du. Nei det er klart. Men om han ikke har gitt ut et par CD-album, så er det jo uansett ikke samme fyren... hihi 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Nei det er klart. Men om han ikke har gitt ut et par CD-album, så er det jo uansett ikke samme fyren... hihi Næsj, onkelen min er over 70, men navnet stemmer i alle fall... ;-D 0 Siter
Gemini Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Næsj, onkelen min er over 70, men navnet stemmer i alle fall... ;-D Du får fortelle ham at han har en navnebror da :-) Eller kanskje de er i slekt, så han allerede kjenner Odd d.y., hva vet jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.