Gå til innhold

rekonstruksjon csi/fbi files

Anbefalte innlegg

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Jeg er kjempefascinert at rettspatologi og hvordan man bruker teknologi til å løse gamle drapssaker. Spesielt imponerende er det når de kun har en hodeskalle og bygger opp ansiktet til avdøde. Jeg har skjønt såpass at de baserer seg på standardformler for å beregne høyde på punkt som f.eks kinnben og panne. MEN det jeg lurer på da er; hvordan kan de være så sikre på resultatet? Vet de om avdøde var f.eks kraftig overvektig og hadde dobbelthake? Kanskje var blind på et øye/ brukte briller, sammenvokste øyebryn etc.

Jeg har jo sett et par program der jeg blir kjempeimponert over hvor likt det er når de får kontakt med noen som kjente avdøde og det blir vist bilder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...