Gå til innhold

Tusen takk! :)

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Tusen hjertelig takk til dere alle for all trøsten dere har gitt meg!

Må virkelig si at det hjelper såå mye å få ut litt tanker her på dol, og at så mange sier pene og støttende ord er så hyggelig!

Inatt har vært helt jævlig, har grått mye og er helt hoven rundt øynene idag, noen tips til hvordan jeg skal få bort dette? Eller går det bort i løpet av dagen? Ser ikke ut..

Nok en gang takk, "klemmer tilbake til dere alle"

:)

mil1365380270
Skrevet

Masse kaldt vann og kalde teposer med svart te. Fuktighetskrem i flere omganger før du dekker. Også litt frisk øyensminke :-)

Mary Poppins
Skrevet

Masse kaldt vann og kalde teposer med svart te. Fuktighetskrem i flere omganger før du dekker. Også litt frisk øyensminke :-)

Aha, takk da skal jeg forsøke det! :)

Må prøve å finne på litt her så jeg ikke bare sitter hjemme og tenker så jeg og en vennine skal på shoppingcentre om en timestid, og vil gjerne se så presentabel ut jeg overhodet kan under disse omstendighetene :)

Mary Poppins
Skrevet

hemoroidesalve! :-) (helt sant)

søren at jeg ikke har hatt hemorider før! ;)

Men skal kjøpe inn det senere, så kanskje jeg slipper å være like hoven imorgen. Takk for tips! :)

Skrevet

skjær opp agurk i skiver og sett dem i kjøleskapet, ha en skive på hvert øye og bytt ut etter hvert som de blir "varme". Eller bruk isbiter som du pakker inn i et håndkle....

Disse triksene brukte jeg for mange år siden da jeg hadde en kjæreste som stadig var utro, ble mange morninger med hovne øyne da gitt....

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Du skal se det går bedre til natta igjen. Ta deg en tur på et parfymeri og si du skal ha en sånn krem til å bruke rundt øynene, de skjønner nok hva du mener. ;-) Hjelper kjempegodt på hovne øyne.

Lykke til!

Gjest Halling
Skrevet

hemoroidesalve! :-) (helt sant)

Stemmer nok det. Demper hevelse visstnok. Lukter ikke så godt....

Jeg prøvde å lansere en kombinert lipshine/hemorroidesalve, det var ingen suksess.

Skrevet

Stemmer nok det. Demper hevelse visstnok. Lukter ikke så godt....

Jeg prøvde å lansere en kombinert lipshine/hemorroidesalve, det var ingen suksess.

*trutmunn* "kyss meg i ræva" :-)

Gjest Halling
Skrevet

*trutmunn* "kyss meg i ræva" :-)

Akkurat, sånn fikk jeg ideen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...