Aryane Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Hva spiser man der da? Svulne iberiasnegler? De har absolutt alt. Kinamat, Italiensk, Pizzahut, Mc Donalds, til og med svenske køttbullor og norske kjøttkaker. Men thaimat er absolutt verdt å prøve, syns det er kjempegodt, mye er likt kinesisk mat, mye ris, nudler og wok. 0 Siter
Aryane Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg vet - har vært i nærheten Men; jeg kan ikke være borte stort mer enn en uke - og da synes jeg det er vel langt å fly... Jeg tror også at jeg vil ha noe problemer med å sysselsette en to-åring i så mange timer på flyet. Ja det er sant, en uke er altfor lite når man skal reise så langt, vanligvis er jeg lei etter 10 dager i syden, men etter 3 uker i Thailand kunne jeg godt vært der en god stund til. Minsten var 2 år førstegang vi dro, og sovnet i det vi gikk inn på flyet i Amsterdam, og måtte vekkes i Bankok ) 0 Siter
Gyda Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Kanariøyene? Der er du vel nærmest garantert pent og varmt vær utpå høsten også. Puerto Rico, sør på Gran Canaria, er visst det stedet med flest soltimer i året. Reiser du til Spania på høsten, er du ikke garantert flott vær... Men i Puerto Rico er det trist. Med en liten, trang strand. Det er min mening. Dra heller til på sørsida av Tenerife om du velger Kanariøyene. 0 Siter
Gjest modific Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Reiste med lillemann alene til Mallorca, C'an picafort palace (saga). Kjempefint hotell og område synes jeg. Tror vi brukte 6000 i lommepenger på ei uke. Spiste da "ute" 2-3 ganger for dagen. Frokosten var inkl. på hotellet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Men i Puerto Rico er det trist. Med en liten, trang strand. Det er min mening. Dra heller til på sørsida av Tenerife om du velger Kanariøyene. Ok... Foreldrene mine har vært i Puerto Rico tre ganger de siste årene og stortrives der. Mannen min var der for 15 år siden og da var det ikke på langt nær så bra der som det visstnok er nå. Selv har jeg ikke vært der, så dette er bare andrehåndskunnskap ;-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Reiste med lillemann alene til Mallorca, C'an picafort palace (saga). Kjempefint hotell og område synes jeg. Tror vi brukte 6000 i lommepenger på ei uke. Spiste da "ute" 2-3 ganger for dagen. Frokosten var inkl. på hotellet. Har du link til hotellet? 0 Siter
Gjest modific Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Har du link til hotellet? http://www.saga.solreiser.no/ Velg saga garden under mallorca står ca'n picafort palace. Fine bassenger på området. Noen hundre meter ned til stranden, men det gikk greit for oss. 0 Siter
Gyda Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Ok... Foreldrene mine har vært i Puerto Rico tre ganger de siste årene og stortrives der. Mannen min var der for 15 år siden og da var det ikke på langt nær så bra der som det visstnok er nå. Selv har jeg ikke vært der, så dette er bare andrehåndskunnskap ;-) Var ikke meningen å virke sur, altså. Men jeg har vært der (5 år siden) og ble veldig skuffa. Men det er jo uhorvelig mange som drar dit og liker seg der, så det er veldig individuelt hvordan man opplever et sted. ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Var ikke meningen å virke sur, altså. Men jeg har vært der (5 år siden) og ble veldig skuffa. Men det er jo uhorvelig mange som drar dit og liker seg der, så det er veldig individuelt hvordan man opplever et sted. ) Du virka ikke sur altså :-) Da vet jeg iallefall at jeg ikke bare skal høre på mutter'n og fatter'n;-) Greit å høre andres synspunkter også! 0 Siter
Gyda Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Du virka ikke sur altså :-) Da vet jeg iallefall at jeg ikke bare skal høre på mutter'n og fatter'n;-) Greit å høre andres synspunkter også! Men det "mest sol"-argumentet teller jo litt, da. ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Men det "mest sol"-argumentet teller jo litt, da. ) Ja, ikke sant:-) Mitt nye motto: " Bedre med sol på en dårlig plass, enn regn på en fin plass!" *host* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.