Gjest dalmatiner Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Etter 3 måneders tunellgraving, kunne de i helgen hente ut 435 millioner. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106595 0 Siter
Prozak Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Kjeltringer er kjeltringer... Men noen er kjeltringer med litt mer stil enn andre :-) "..................................." 0 Siter
gripp Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg antar du ville hatt en annen oppfatning dersom det var dine penger som ble stjålet. 0 Siter
flisa Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Men noen er kjeltringer med litt mer stil enn andre :-) "..................................." Ja på film Mel Gibson og Bruce Willies og sånn - hehe 0 Siter
Gjest dalmatiner Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg antar du ville hatt en annen oppfatning dersom det var dine penger som ble stjålet. Nå innbyr vel ikke saken til slike dype moralistiske betraktninger, akkurat. Uansett så vil nok disse gutta gå inn i kriminalhistorien under et visst humoristisk skjær..;o) 0 Siter
gripp Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Nå innbyr vel ikke saken til slike dype moralistiske betraktninger, akkurat. Uansett så vil nok disse gutta gå inn i kriminalhistorien under et visst humoristisk skjær..;o) Det vil de selvsagt gjøre, og de skal ha honnør for godt utført arbeid. 0 Siter
Prozak Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Ja på film Mel Gibson og Bruce Willies og sånn - hehe Jeg vil si at noen som bruker så lang tid på å grave en tunell inn i en bank også gjør det med rimelig bra stil :-) Tyveri kan være en kunst, men det er forsvinnende få slike kunstnere igjen i verden tror jeg. "...................................." 0 Siter
flisa Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg vil si at noen som bruker så lang tid på å grave en tunell inn i en bank også gjør det med rimelig bra stil :-) Tyveri kan være en kunst, men det er forsvinnende få slike kunstnere igjen i verden tror jeg. "...................................." Ja bevares han var jo en gourmetkokk han Hannibal også 0 Siter
Prozak Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Ja bevares han var jo en gourmetkokk han Hannibal også Det er en vesensforskjell på drap og tyveri, da. "................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.