Gå til innhold

Akutten på TV3--Her har jeg gått glipp av noe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går så jeg en ny episode av Akutten, men jeg har visst gått glipp av noe. Forrige gang jeg så på, var Carter sammen med en dame han traff i Afrika, og de fikk en liten baby sammen. Nå var hun tydeligvis ute av bildet, og han var "bare gode venner" men en annen dame. Hva har skjedd siden sist? Trodde jeg hadde fått med meg alle, men har vel vært sløv... TV3 har knapt noen andre programmer jeg ser på...

Skrevet

Det at babyen deres døde i livmora før fødselen tok i stor grad knekken på forholdet deres, iallefall hun følte visst at hun måtte rømme - så hun sa adjø og goodbye og stakk tilbake til afrika.

Skrevet

Det at babyen deres døde i livmora før fødselen tok i stor grad knekken på forholdet deres, iallefall hun følte visst at hun måtte rømme - så hun sa adjø og goodbye og stakk tilbake til afrika.

OK, det forklarer jo en del. Jeg syns jeg husker at babyen ble født, men det stemmer jo IKKE...

Skrevet

OK, det forklarer jo en del. Jeg syns jeg husker at babyen ble født, men det stemmer jo IKKE...

Tja, det var jo en fødsel, men babyen døde før fødselen ble satt i gang.

Skrevet

babyen døde i mors mage.., Forholdet kjølnet og damen flyttet tilbake til hjemlandet sitt.

Damen han var på "date" sammen med jobber som sosialarbeider på Akutten

Hilsen en som må ha med seg disse episodene.. og når jeg nå skal på ferie så går jeg glipp av 2 episoder :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...