ring1365380892 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har nå to barn i alderen 4 og 3 år. Jeg har fra før av mistet 5 graviditeter i spontanabort. Dette skjedde helst i 9-10 uke, men hadde også en i 4 måned som jeg måtte føde frem.Legene vet ikke hva som er årsak til abortene. Jeg har nå blitt gravid igjen, og er ca i uke 6 nå. Jeg jobber som pedagogisk leder i barnehage, og mitt spørsmål er: Burde jeg være i jobb siden jeg har den historien jeg har, eller har det ikke noe å si om jeg jobber eller ikke?. Jeg må jo innrømme at jeg er ganske nervøs siden jeg har hatt såpass mange aborter, men også litt engstelig for å bli sykmeldt da jeg må fortelle de på jobben at jeg er gravid( siden det kan gå galt).Hva tenker du om dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193517-gravid-men-i-arbeid-selv-om-fra-f%C3%B8r-fem-spontanaborter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.